Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@17:23:10 GMT

اسکان مسافران نوروزی در شاهرود از12 هزارتن گذشت

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۱۴۸

اسکان مسافران نوروزی در شاهرود از12 هزارتن گذشت

سید محمد موسوی دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : بیشترمسافران متقاضی اسکان در ایام نوروز زائران امام هشتم (ع) هستند که آموزش و پرورش برای اسکان آن ها خدمات رسانی می کند.
شهرستان شاهرود با بهره مندی از آثار پرشمار تاریخی که بسیاری از آنها از شهرت منطقه ای و جهانی برخوردارند در انتظار گردشگران و مسافران نوروزی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این شهرستان در مسیر جاده تهران - مشهد و درمیانه راه زایران بارگاه قدسی امام هشتم (ع ) قرار گرفته و ازمواهب طبیعی چون تفرجگاهها و چشم اندازهای بکر بهره مند است .
تا کنون بیش از 70 بنای تاریخی و باستانی این شهرستان در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است .
وجود مناطق زیست محیطی و حفاظت شده خارتوران و خوش ییلاق که گونه های کمیاب جانوران و پرندگان کمیاب در شرف انقراض از جمله گورخرآسیایی ، یوزپلنگ و زاغ بور را در خود جای داده همه ساله در ایام نوروزمشتاقان زیادی را از اقصی نقاط داخل و خارج کشور بسوی خود می کشاند.
نوروز امسال 60 واحد آموزشی ، 445 کلاس درس، 23 نمازخانه مدارس ، 4 مرکز رفاهی به ظرفیت 40 سوییت و 2 سالن ورزشی برای اسکان مسافران و زائران علی بن موسی الرضا (ع) آماده شده است.
همچنین برای شرایط بحرانی وافزایش مسافر نیز سه مدرسه و یک سالن ورزشی پیش بینی شده و در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.
در تعطیلات نوروزی گذشته بیش از 30 هزار نفر از هموطنان از اقامتگاه های آموزش و پرورش شاهرود استفاده کردند.
7359/6167
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پرندگان علی بن موسی الرضا گردشگران و مسافران نوروزی مسافران نوروزی مشهد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، مدیرعامل باشگاه پیکان در محل تمرین تیم خود حاضر شد و دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.
مددی که همواره ارتباط خوبی با تیم خود داشته امروز در تمرین تیم پیکان حاضر شد و به بازیکنان این تیم روحیه داد تا در ادامه فصل نتایج مثبت این تیم ادامه داشته باشد.

پیکان در نیم فصل دوم شرایط نسبتا بهتری در مقایسه با شروع فصل داشته و از محدوده خطر تا حدودی فاصله گرفته است.
این تیم بعد از برد مقابل سپاهان شرایط روانی بهتری داشته و در هفته‌های اخیر نشان داده که با وجود جوانی بازیکنانش می‌‍تواند از سقوط فرار کند و حتی رتبه قابل توجهی در جدول به دست بیاورد.

مددی در صحبت‌های خود با بازیکنان دلگرمی داد تا این نتایج مثبت ادامه داشته باشد و البته از کادر فنی تیمش حمایت کرد.
گفتنی است پیکان در بازی اخیر خود با دو گل از تیم هوادار عقب بود اما در نهایت با یک بازگشت بزرگ در این بازی هم شکست نخورد تا نشان دهد به کیفیتی رسیده که راحت شکست نمی‌خورد حتی اگر در این تیم ستاره یا مهره‌های تعیین کننده و شاخصی وجود نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه