Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقف یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به دلیل رانندگی با سرعت ۱۷۰ کیلومتر در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خودروی پژو پارس به دلیل حرکت با سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت و انجام حرکات مخاطره آمیز در بزرگراه آزادگان توقیف و تا پایان تعطیلات در پارکینگ باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به تمامی شهروندان و مسافران عزیز پایتخت توصیه می‌کند با رعایت سرعت مطمئنه و دوری از حرکات مخاطره آمیز در روز‌های ابتدایی سال، با آرامش تعطیلات نوروزی خود را سپری کنند.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرعت زیاد پلیس راهور اتوبان آزادگان توقیف خودروی سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | این خودرو تله مرگ است!

به گزارش خبرآنلاین، خودرو سایبر تراک(Cybertruck) شرکت تسلا بار دیگر در معرض حمله قرار گرفت و این بار علت آن یک نقص خطرناک تهدید کننده جان بود که باعث می‌شود خودرو به حداکثر سرعت برسد و در آن سرعت بماند.

به نقل از ایسنا، الای(Elai)، مالک سایبرتراک در تگزاس، در ویدئویی که در فضای مجازی پخش کرد این وسیله نقلیه را «تله مرگ» نامید و ادعا کرد که پوشش پدال هنگام رانندگی از روی پدال گاز لیز خورده و روی پوشش کف خودرو گیر کرده است و آن را در جای خود قفل کرده و خودرو را با ۱۰۰ درصد سرعت به سمت جلو سوق داده است.

این مالک سایبرتراک اکنون هشدار می‌دهد که اگر کسی در آن موقعیت آرامش خود را حفظ نکند، عواقب آن می‌تواند خطرناک باشد.

براساس یک پست در ایکس، شرکت تسلا تمام تحویل‌ها را به مدت هفت روز متوقف کرده است.

الای این رویداد وحشتناک را توصیف کرد و گفت: چند روز پیش در حال رانندگی بودم که درپوش پدال لیز خورد. بر اساس طراحی تخته کف، با این لغزش به سمت بالا، پدال گاز تا ۱۰۰ درصد پایین می‌رود و همانجا می‌ماند.

او متوجه شد که با پایین نگه داشتن ترمز در تمام طول مسیر، خودرو کنترل می‌شود، اما هر بار که پایش را از روی ترمز بردارد، سایبرتراک دوباره شتاب می‌گیرد. او توضیح می‌دهد: بنابراین ماشین را متوقف کردم، آن را در حالت پارک گذاشتم و پیاده شدم. اولش فکر کردم پدال خراب است ولی اینطور نبود. فهمیدم که گیر کرده است. او تکه پارچه‌ای را نشان می‌دهد که درست از پشت پدال گاز بیرون زده است. اگرچه الای آرام بود و بلافاصله برای متوقف کردن خودرو اقدام کرد، اما می‌گوید: برای کسی که وحشت کند، این حادثه می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

اداره ملی ایمنی حمل و نقل بزرگراهی فراخوانی برای سایبرتراک ۲۰۲۴ تسلا ارسال نکرده است و به دیلی میل گفته است که از این موضوع آگاه است و برای جمع‌آوری اطلاعات بیشتر با سازنده در تماس است.

تسلا در ماه‌های اخیر انتقادهای بیشتری در مورد سایبرتراک دریافت کرده است و مالکان آن از ایجاد لکه‌های زنگ زدگی پس از رانندگی در باران شکایت داشته‌اند. شکایات دیگر عبارتند از خرابی سایبرتراک تنها چهار روز پس از خرید و سیم معیوب در سیستم فرمان که منجر به ترمزگیری و عملکرد نادرست ترمزها می‌شود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895862

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • عکس | این خودرو تله مرگ است!
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • بیشترین تصادفات فوتی شهر تهران در بزرگراه آزادگان رخ می دهد