Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@08:56:56 GMT

زمان دربی اصفهان تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۲۵۰

زمان دربی اصفهان تغییر کرد

زمان برگزاری دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب آهن تغییر کرد. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  سایت باشگاه سپاهان، دیدار معوقه از هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور بین تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 17 فردا (سه‌شنبه )  به ساعت 16 همان روز تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، به دلیل رفاه حال مسافران نوروزی و اسکان آنها در باغ فدک که در محدوده ورزشگاه نقش جهان قرار دارد، مسئولان برگزاری مسابقه، این تصمیم را اتخاذ کردند. شایان ذکر است هواداران جهت سهولت در ورود به ورزشگاه و تماشای مسابقه می‌توانند از راه‌های دسترسی ضلع شرقی از سمت جاده دولت آباد و اواسط اتوبان فرزانگان قبل از درب اصلی استادیوم استفاده کنند.

مدیرکل ورزش‌ اصفهان: طبقه دوم نقش‌جهان مشکلی برای دربی ندارد؛ مأموریتم تمدید شدباشگاه سپاهان: قرار نیست دربی اصفهان مانند سایر دربی‌ها پراسترس و بی‌کیفیت باشد/ جاده صاف‌کن تیم‌های دیگر نیستیم

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان سپاهان اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان سپاهان اصفهان ذوب آهن اصفهان سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند تارتار به دبل برد مورایس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار که در بازی رفت موفق شد تیم ژوزه مورایس را در ورزشگاه نقش جهان شکست دهد، حالا در ورزشگاه خانگی خود نیز از سپاهان پیش افتاده و در آستانه دبل قرار گرفته است.

نکته جالب اینکه تارتار و مورایس فصل گذشته دربی اصفهان را برگزار کردند و حالا برای چهارمین بار با یکدیگر مواجه شده‌اند و این بار تارتار فرصت پیروزی را دارد.

این در حالی است که در ابتدای بازی دو سرمربی سرشناس با یکدیگر برخوردی صمیمانه داشتند و زمانی که تارتار برای خوشامدگویی به سمت نیمکت سپاهان رفت، مورایس هم به سوی او آمد و تارتار را به گرمی در آغوش گرفت و برای لحظاتی آنها بایکدیگر صحبت کردند.

عکس از علی رفعتی

دیگر خبرها

  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • ببینید | جنجال وسط مسابقه؛ آتش‌سوزی در ورزشگاه و حضور نیروهای آتش‌نشانی
  • لغو مسابقه حساس لیگ یک به یک دلیل عجیب!
  • شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی
  • ادامه ماجرای تلخ سپاهان مقابل ملوان
  • لبخند تارتار به دبل برد مورایس! (عکس)
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم