Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشگاه الاسیر از حمله نظامیان سرکوبگر رژیم صهیونیستی به اسیران فلسطینی با بمب‌های صوتی، گاز اشک آور و گلوله خبر داد. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خبرنگار شبکه المیادین از زخمی شدن 25 اسیر فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در زندان صحرایی النقب خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته‌های مقاومت فلسطین تاکید کرده‌اند هرگز به  اشغالگران اجازه نخواهیم داد به رفتارهایشان با اسیران ادامه دهند، و خواهان درگیری با دشمن در تمام میادین رویارویی هستیم.

این در حالی است که خبرگزاری اسپوتنیک روسیه از شهادت یک اسیر فلسطینی در جریان حملات نظامیان صهیونیست به زندان اسیران فلسطینی خبر داده است.

باشگاه الاسیر فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرده است از ساعاتی پیش،  اسیران با اوضاع خطرناکی روبرو هستند به ویژه در بخش 4  که نظامیان سرکوبگر به آن حمله‌ور شدند.

اعتصاب عمومی در کرانه باختری در پی شهادت 3 جوان فلسطینی

در این بیانیه آمده است نظامیان سرکوبگر اسرائیل از بمب‌های صوتی، گاز اشک آور و گلوله در مقابله با اسیران در بخش 4 زندان استفاده کردند، اسیران فلسطینی هم برای دفاع از خود با نظامیان و زندانبانان مقابله کردند که در نتیجه دو زندانبان صهیونیست هم زخمی شدند.

زندان صحرایی النقب از حدود یک ماه پیش شاهد رویارویی بزرگ میان اسیران و صهیونیست‌ها در پی اقدام آنها در نصب دستگاه‌های پارازیت در اطراف بخش‌های زندان بوده است، حدود 1300 اسیر فلسطینی در زندان النقب به سر می برند.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرای فلسطینی اسرائیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرای فلسطینی اسرائیل اسرای فلسطینی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المیادین، رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز سه‌شنبه خانه‌ای را در شمال رفح در جنوب نوار غزه هدف حمله هوایی قرار داد که بر اثر آن ۱۵ نفر از جمله ۴ کودک و چند زن شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

همچنین بر اثر بمباران گروهی از ساکنان محله «السعودی» در غرب رفح، یک فلسطینی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند و نیروهای امدادی نتوانستند تعدادی از مجروحان را که حال بیشتر آنها وخیم بود، به علت تداوم حملات هوایی رژیم اشغالگر منتقل کنند.

به گفته منابع محلی، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه ای در نزدیکی ورزشگاه النجوم در منطقه مصبح در شمال رفح شماری شهید یا زخمی شدند.

خبرنگار المیادین در غزه گزارش داد که اشغالگران خانه ای را در منطقه «برکة الوز» در اردوگاه مغازی در مرکز نوار غزه بمباران کردند و جنگنده های اسرائیلی نیز شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه را هدف حمله قرا دادند.

دیگر خبرها

  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا/ چند صهیونیست زخمی شدند
  • زخمی شدن ۶۴۰۰ نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ غزه
  • ۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین
  • رفتار غیراخلاقی نظامیان صهیونیست با کودک فلسطینی + فیلم
  • کشتار وحشیانه صهیونیست‌ها در بیمارستان شفا | شهادت بیش از ۲۰۰ فلسطینی
  • آمار هولناک از به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان در جنگ غزه
  • کشتار وحشیانه صهیونیست‌ها دربیمارستان شفا/شهادت بیش از۲۰۰ فلسطینی
  • زخمی شدن 31 نظامی اسرائیلی در 48 ساعت گذشته
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی