Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@10:42:08 GMT

ممنوع شدن تردد از جاده گچساران_باباکلان_ بی بی حکیمه

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۵۳۳

ممنوع شدن تردد از جاده گچساران_باباکلان_ بی بی حکیمه

فرماندار گچساران گفت: جهت جلوگیری از به وجود آمدن سیلاب رهاسازی آب سدکوثر در گچساران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، علی خوان پایه در نشست ستاد بحران گچساران افزود: تمام دستگاه‌های عضو ستاد بحران با تجهیز امکانات و نیرو برای مقابله با هر نوع بحرانی آمادگی لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: جهت جلوگیری از به وجود آمدن سیلاب رهاسازی آب سدکوثردر گچساران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گچساران تصریح کرد: رها سازی آب سدکوثر به منظور جلوگیری  خسارات در هنگام به وجود آمدن سیلاب اجرا شده  است.

خوان پایه عنوان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی و هشدارهای بارندگی احتمال سرازیر شدن آب سد کوثر وجود دارد.

وی گفت: اخطارهای لازم به عشایر اسکان یافته در کنار رودخانه‌ها و پایین دست سد کوثر داده شده تا هنگام سیلاب و سرازیر شدن آب سد آسیبی به قشر مولد وارد نشود.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: با توجه به اخطارهای هواشناسی احتمال آبگرفتگی و جریان سیلاب در این شهرستان وجود دارد به همین دلیل شهرداری نسبت به اسکان مسافران نوروزی و هدایت آنها به سمت محل های پیش بینی شده اقدام کنند.

خوان پایه بیان کرد: سالن ورزشی پد خندق، حسینیه ثارالله و حسینیه امام جعفر صادق و سالن ورزشی بابا کلان برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

رئیس اداره هواشناسی گچساران افزود: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 530 میلیمتر باران در گچساران باریده در حالی که سال زراعی گذشته 130 میلیمتر بوده است.

احسان کوهکن ادامه داد: با پیش بینی های انجام گرفته، احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیل در محورها و مناطق عشایرنشین شهرستان دور از انتظار نیست.

عبد الرسول حقیقت خو،  سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران  نیز اضافه کرد: جاده گچساران - بابا کلان - بی بی حکیمه بعلت خطرناک بودن از دوشنبه 5 فروردین بطور موقت تا پایان بارندگی های چند روز آینده مسدود می شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند

فرماندار کاشان ضمن اشاره به بروز سیلاب در برخی مناطق کاشان، گفت: کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند. - اخبار استانها -

حمیدرضا محمدی فشارکی در حاشیه بازدید از مسیرهای سیلاب و رودخانه‌های کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، اظهار داشت: سامانه بارشی از ظهر امروز آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا اواسط روز آینده ادامه داشته باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان در بیان هشدار به شهروندان نسبت به عدم تردد در مسیر سیل و رودخانه‌های فصلی تاکید کرد: لازم است تا مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیدا خودداری کنند.

وی افزود: در شهر کاشان نقاط روستایی بخش مر‌کزی خرمدشت، چالقره، خنب، جزه، دره و یزد اباد و نقاطی از شهر کاشان لتحر، بلوار امام رضا (ع)، بلوار الهیه و میدان شهیدان زارع مجرد توسط عوامل آتش‌نشانی در حال جمع‌آوری سیلاب و هدایت به سمت رودخانه‌های فصلی هستند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان تاکید کرد: با توجه به شدت بارندگی و فعال شدن رودخانه‌های فصلی احتمال فرونشست زمین وجود دارد که لازم است مردم از تردد غیر ضرور در نقاط حادثه‌خیز خودداری کنند.

محمدی فشارکی در بیان جزئیات رخدادهای به واسطه بارش باران در شهرستان کاشان تصریح کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آبگرفتی و وقوع سیلاب در برخی نقاط شهر و مناطق کوهستانی شده که انجام تدابیر ایمنی لازم و ضروری است.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان