Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از حمله نیروهای امنیتی اسرائیلی زندان النقب به زندانیان فلسطینی با گاز اشک‌آور و شهادت یک اسیر فلسطینی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، نیروهای امنیتی اسرائیلی زندان‌ النقب عصر یکشنبه در اقدامی تلافی جویانه به چندین بخش از این زندان صحرایی یورش بردند.

آنها به سمت اسرای فلسطینی گاز اشک‌آور شلیک کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدای تیراندازی نیز از داخل زندان شنیده شده است.

به گفته سخنگوی مدیریت زندان‌های رژیم صهیونیستی، تعدادی از زندانی‌ها در این حمله دچار جراحات جدی شده و برخی با یک فروند هلی‌کوپتر و یک زندانی نیز با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

دراین میان شبکه ماهواره‌ای الحدث اعلام کرد، سربازان اسرائیلی در این حمله یک اسیر فلسطینی را به شهادت رساندند.

خبرگزاری وفا فلسطین به نقل از مرکز امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد، پس از درگیری روز یکشنبه میان دو اسیر فلسطینی با یک افسر و یک پلیس اسرائیلی، در حال حاضر تنش شدیدی در زندان النقب شکل گرفته است. این درگیری زمانی شکل گرفت که مسئولان زندان به بهانه بازرسی، قصد سرکوب زندانی‌ها را داشتند.

طبق گزارش خبرگزاری وفا فلسطین، در حال حاضر حدود ۱۳۰۰ اسیر فلسطینی در زندان النقب به سر می‌برند.

جنبش جهاد اسلامی نیز در واکنش به این اقدام اعلام کرد، اقدامات اسرائیلی‌ها علیه اسرای فلسطینی کارها را به عقب بازخواهد گرداند.

این یورش در حالی انجام شد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه دو پست دیده بانی وابسته به جنبش حماس در جنوب غزه را بمباران کرده و آن را پاسخ به شلیک بالن‌های آتش‌زا از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیستی اعلام کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسرای فلسطینی اسراييل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش

یکی از اسرای صهیونیست در نوار غزه با ارسال پیامی تحقیرآمیز برای نتانیاهو و کابینه وی به آنها گفت: همه تلاش‌های ارتش شکست خورده است، و خجالت بکشید و از مناصب خود استعفا دهید و به خانه‌هایتان بروید.   به گزارش تسنیم، عصر روز گذشته، چهارشنبه، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس یک کلیپ تصویری از یکی از اسرای صهیونیست در غزه منتشر کرد که در آن، این اسیر اسرائیلی پیامی تحقیرآمیز برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی فرستاد.   این اسیر صهیونیست با نام «هرش گلدبرگ پولن» در این پیام خود خطاب به نتانیاهو و کابینه او گفت: از شما انتظار می‌رود هر کاری که باید، برای بازگرداندن ما به خانه‌هایمان انجام دهید. آیا این خواسته خیلی بزرگی است ؟ شما باید خجالت بکشید که 200 روز ما را رها کرده‌اید و همه تلاش‌های ارتش منجر به شکست شده است. شما باید خجالت بکشید زیرا همه معامله‌هایی را که به شما پیشنهاد شد، رد کردید.   وی در ادامه این پیام خود گفت: زمانی که شما همراه خانواده‌هایتان غذا می‌خورید به ما که در جهنم و زیر زمین گرفتار هستیم فکر کنید که بدون آب و غذا و دارو مانده‌ایم و از نور آفتاب هم محروم هستیم.   این اسیر صهیونیست از مقامات رژیم اشغالگر خواست از منصب خود استعفا دهند و بروند و گفت: وقت آن است که کلیدها را تحویل دهید و وزارتخانه‌ها را خالی کنید و در خانه‌هایتان بنشینید.   وی در پایان این پیام خود از خانواده‌های اسرای صهیونیست خواست به فشارهای خود علیه کابینه نتانیاهو ادامه دهند و تأکید کرد: تا زمانی که همه ما سالم به خانه‌هایمان برگردیم دست از این فشارها برندارید.   «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام در سخنرانی ضبط‌شده خود که عصر سه‌شنبه منتشر شد درباره پرونده اسرای صهیونیستی گفت: دشمن تلاش می‌کند به وعده‌های خود در مذاکرات پایبند نباشد و به‌دنبال به دست آوردن زمان بیشتر است. سناریوی «رون آراد» بیشتر از هر سناریوی دیگری ممکن است در ارتباط با اسرای دشمن در غزه تکرار شود.   رون آراد کمک‌خلبان مفقودشده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان در سال 1986 است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری
  • پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو ؛ خجالت بکش!
  • اسیر بعدی اسرائیلی که نتانیاهو می‌کشد کیست؟
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • منبع حماس: ۳۰ افسر شاباک اسیر حماس هستند
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • حزب‌الله انتقام شهادت یک رزمنده خود را گرفت
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری