Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@18:03:17 GMT

آخرین وضعیت سیلاب پلدختر+ فیلم

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۵۵۴

آخرین وضعیت سیلاب پلدختر+ فیلم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: به علت بارش‌های سیل آسا و طغیان رودخانه کشکان در ۵۰ کیلومتری محدوده چم حیدر، محورقدیم پلدختر – خرم‌آباد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش ایسنا، عباس شرفی اظهار کرد: در حال حاضر بارش در اکثر محورهای استان به صورت باران است و محور قدیم پلدختر- خرم‌آباد به علت بارش شدید و طغیان رودخانه کشکان تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و تردد در آن امکانپذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هم اکنون در مناطق سردسیر نظیر محورهای ازنا_ شازند، الیگودرز- چمن سلطان، الیگودرز_ شول آباد، الیگودرز_ خمین، بروجرد- اراک، خرم آباد_ بیرانشهر، نورآباد - هرسین و نورآباد - نهاوند بارش برف را داریم.

شرفی از مردم خواست با پرهیز از سفرهای غیرضروری، قبل از سفر اطلاعات راه‌های استان را از سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان دریافت و با رعایت سرعت مطمئنه و همراه داشتن تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ سفر کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نسبت به توقف در حاشیه جاده‌ها، کنار رودخانه‌ها و ترانشه‌ها هشدار داد و یادآور شد: همه اکیپ‌های راهداری لرستان در این ایام به صورت آماده باش در محورها حضور دارند تا مشکلی در محورهای استان بوجود نیاید.

طغیان رودخانه کشکان منجر به بسته شدن محور خرم‌آباد- پلدختر شد
 

رئیس پلیس راه لرستان گفت: براثر طغیان رودخانه کشکان  و بارش‌های سیل‌آسا در لرستان محور خرم‌آباد- پلدختر بسته شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مرتضی چغلوند اظهار کرد: براثر بارش شدید باران صبح امروز رودخانه کشکان طغیان کرد که به موجب آن جاده قدیم خرم آباد - پلدختر بسته شد.

وی  ادامه داد: جاده جایگزین آزادراه خرم آباد – پل‌زال  است  که باتوجه به حجم بارندگی پیش بینی می‌شود این مسیر هم بسته شود.

چغلوند تاکید کرد: مردم و رانندگان تا جایی که امکان دارد از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی تصریح کرد: در گردنه‌های استان نیز بارش برف باعث لغزنده شدن جاده‎ها شده است.

رئیس پلیس راه لرستان بیان کرد: توصیه می شود مسافران برای تردد در جاده‌های استان تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی بین خودروها  منجر به کاهش تصادفات خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی اعلام کرده است که  از عصر روز یکشنبه تا بعدازظهر روز سه شنبه در استان شاهد بارندگی‌ هستیم.


 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید

 
به گزارش تابناک، از ساعاتی پیش بارش‌های پراکنده در قسمت‌هایی از کاشان و آران‌وبیدگل شدت گرفته است.بارش شدید باران سبب راه افتادن سیلاب در معابر و خیابان‌ها و همچنین طغیان رودخانه‌های فصلی در سطح شهر و روستاهای اطراف شده است. تاکنون ویران شدن چند منزل مسکونی و تخریب جاده‌ها و معابر شهری و روستایی توسط این باراش‌های سیل‌آسا و جاری شدن سیل گزارش‌ شده است.

با توجه به جریان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی منطقه کاشان و آران‌وبیدگل از همشهریان تقاضا می‌شود تا از هرگونه توقف در مسیر رودخانه‌ها و مسیرهای سیلاب‌ها و همچنین حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • وضعیت جاده آبیز به نوده بعد از سیلاب
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر رودخانه‌های استان قزوین برای پیشگیری از سیل
  • وضعیت رودخانه‌های «آه» و «سیاهرود» در آبعلی و رودهن پایش می شود
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد