Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@20:05:47 GMT

«معرفت زیارت» در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۵۹۲

«معرفت زیارت» در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ برنامه‌های فرهنگی، آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان «شکوفه‌های بهاری» همزمان با ایام نوروز از دوم تا 11 فروردین‌ماه از ساعت 15 تا 19 در صحن مصلی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در حال برگزاری است.
همچنین این آستان مقدس با برگزاری مراسم قرائت دعای توسل با نوای علی‌اصغر نیلچی سه‌شنبه، ششم فروردین‌ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا، قرائت دعای کمیل با نوای احمد زین‌العابدین فرد، پنجشنبه، هشتم فروردین‌ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا و قرائت دعای ندبه با نوای علی فراهانی، جمعه، 9 فروردین‌ماه، ساعت 7 میزبان زائران نوروزی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اجرای برنامه «معرفت زیارت» برای گروه‌های بازدیدی و زائر با حضور خدام این آستان ملکوتی و برگزاری جشن عقد و جشن تکلیف، مسابقه فرهنگی دعای تحویل سال نو تا 15 فروردین‌ماه توسط اداره‌کل برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و برگزاری کلاس‌های تجوید، صوت و لحن و حفظ قرآن توسط مرکز آموزش قرآن کریم در طول هفته از دیگر برنامه‌های این آستان مقدس در این ایام به‌شمار می‌رود.
یادآور می‌شود، نظر به ارتقاء آگاهی زائران نسبت به سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و کسب معرفت و شناخت زائران با سیره سه امامزاده واجب‌التعظیم(ع) مدفون در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و نیز آشنایی بهتر زائران با آداب زیارت و فضای این مکان مطهر، این آستان پذیرای گروه‌های زائر در جهت برپایی جلسات معرفتی است.
مریم قهرمانیان
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: معرفت زیارت شکوفه های بهاری زائران نوروزی آستان عبدالعظیم ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود

به گزارش جماران ، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران ، ۱۲ فروردین را از ایام الله دانست که باید برای همیشه زنده بماند و بیان کرد: گرامیداشت این مناسبت بزرگ در نماز های جمعه ۱۰ فروردین مورد توجه سخنرانان و خطبای نماز جمعه قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول بیان کرد: تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی و فضاسازی شهری و تبیین این رخداد بزرگ در محافل و مجالس از دیگر برنامه های این مناسبت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: از آنجایی که روز ۱۲ فروردین با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان مقارن گردیده است در مراسم باشکوه احیای شب ۲۱ ماه رمضان به این مهم پرداخته خواهد شد و در آستان های مقدس خاصه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مصلی تهران و مصلی های آستان ها و مراسم احیا در مساجد گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین مورد توجه قرار خواهد گرفت. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: از آنجایی که بنیانگذار و معمار کبیر این نظام مقدس امام راحل بودند ، مراسم محوری ۱۲ فروردین با همکاری آستان مبارک حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در حرم مبارک ایشان با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد که از مردم انقلابی تهران دعوت می شود از ساعت ۲۳ شب ۲۱ ماه رمضان در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنند.

دیگر خبرها

  • ورود حدود ۸ میلیون مسافر نوروزی به مشهد مقدس
  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • برنامه های شبهای قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • جشن بزرگ روزه اولی‌ها در روز ولادت کریم اهل‌بیت
  • اعلام ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
  • تنها موزه متعلق به یک بانوی کریمه در جهان