Web Analytics Made Easy - Statcounter

احد هوشمند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه فراخوان این رویداد در ایام پایانی سال گذشته منتشر شده بود و شهروندان با مناسبت های فرارسیدن سال نو درگیر بودند، تصمیم گرفته شد که مهلت ارسال آثار تمدید شود.
وی با بیان اینکه مشتاقان هنر شعر می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره در واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی در ارومیه ارسال کنند، افزود: این جشنواره استانی با همکاری شهرداری ارومیه به زبان های ترکی و فارسی در بخش آزاد با موضوع های مختلف و ویژه از جمله مسائل شهری و اخلاق و حقوق شهروندی به ویژه فرهنگ آپارتمان نشینی، حمل و نقل عمومی، مدیریت پسماند و تفکیک زباله، پرداخت عوارض، آلودگی هوا و فضای سبز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شناسایی طنزپردازان برای تهیه بانک اطلاعاتی با موضوع طنز از اهداف مهم این جشنواره است.
رییس حوزه هنری آذربایجان غربی با بیان اینکه این استان از استان های مهم در حوزه شعر طنز محسوب می شود، ادامه داد: از کتاب شعر 'لبخند آذربایجانی' در مراسم اختتامیه این جشنواره رونمایی می شود.
هوشمند گفت: نقل سوغات ارومیه و یکی از مهم ترین سوغات های آذربایجان غربی به شمار می رود و استفاده از عنوان «لبخند نقلی» برای این جشنواره بار معنایی نهفته فرهنگی دارد.
به گزارش ایرنا مراسم پایانی و معرفی نفرات برتر جشنواره شعر طنز« لبخند نُقلی » همزمان با اجرای سومین شب شعر طنز «چولپا» در اوایل اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
کانون طنز حوزه هنری آذربایجان غربی از هشت سال پیش در ارومیه فعال است؛ سعید سلیمان پور متخلص به بوالفضول الشعرا سرشناس ترین طنزپرداز معاصر استان بوده و تاکنون کتاب های «خنده های فالش» و «واژه در دست تعمیر» از این شاعر منتشر شده است.
2093/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی حقوق حمل و نقل عمومی سوغات شعر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات توسعه شبکه گاز رسانی در خیابان لطفی واقع در روستای قره حسنلوی روضه چای، جریان گاز  مشترکان واقع در خیابان لطفی و کوچه‌های منشعب از ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه به مدت ۸ ساعت قطع شده است.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.

پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • قطعی گاز در ارومیه
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی