Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سرمربي استقلال در بازي هاي اخير خود ترجيح داده از فرشيد اسماعيلي، پاتوسي، ايسما و منشا در خط آتش خود استفاده کند، 4 بازيکني که هر کدام با خصوصيات متفاوت نقش مهمي در پيروزي هاي استقلال و روند خوب تهاجمي اين تيم داشته اند.
به گزارش آريا، در اين ترکيب فرشيد اسماعيلي به عنوان وينگر راست، ايسما به عنوان وينگر چپ، پاتوسي به عنوان هافبک پشت مهاجم و منشا به عنوان مهاجم هدف به ميدان مي روند و و اين ترکيب باعث شده استقلال در نيم فصل دوم خود را به عنوان بهترين خط حمله ليگ برتر معرفي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به اين ترتيب به نظر اين 4 بازيکن ترکيب قطعي شفر براي بازي با پرسپوليس خواهند بود مگر اينکه او بخواهد ايسما را در اين بازي حساس نيمکت‌نشين کند تا اللهيار جوان که به تازگي از بند مصدوميت رها شده از ابتدا در ترکيب آبي ها به ميدان برود، اتفاقي که البته با توجه به جواني صيادمنش کمي بعيد خواهد بود و احتمالا اين بازيکن در کنار بازيکناني مثل داريوش شجاعيان و مرتضي تبريزي در نيمه دوم فرصت پيدا خواهند کرد تا در ترکيب آبي‌ها به ميدان بروند.
سرمربي استقلال تصميم قطعي خود را براي پست هافبک دفاعي خود در بازي با پرسپوليس گرفته است و بسيار بعيد است دست به ترکيب زوج علي کريمي و فرشيد باقري بزند.
فرشيد باقري و علي کريمي زوجي هستند که از هفته هاي پاياني نيم فصل اول ليگ برتر کنار هم بازي کرده اند و در اين مدت آنقدر خوب بوده اند که شفر هرگز تا مجبور نشود دست به زوج آنها نمي زند. اين زوج در بازي با پرسپوليس هم کنار هم بازي خواهند کرد و بايد تلاش کنند خط آتش پرسپوليس را از جلوي خط دفاع خودي مهار کنند تا کمترين موقعيت به سمت دروازه استقلال ايجاد شود.
سه بازيکن استقلال براي قرار گرفتن در پست دفاع چپ رقابت فشرده اي با هم خواهند داشت. اميد نورافکن شايد نزديک ترين نفر به ترکيب اصلي استقلال باشد اما چون او هم اکنون در اردوي تيم اميد است و از هفتم فروردين به تمرينات استقلال اضافه مي شود ممکن است شفر ترجيح بدهد از اين بازيکن در بازي با پرسپوليس استفاده نکند تا شانس براي ميلاد زکي پور و آرمين سهرابيان براي قرار گرفتن در بين يازده نفر اصلي آبي ها بيشتر شود. در اين بين ميلاد زکي‌پور مدتي است جاي خود را در ترکيب ثابت استقلال پيدا کرده اما آرمين سهرابيان هم تلاش مي کند تا روز بازي با پرسپوليس نظر مثبت شفر را جلب کند و اين بازيکن بتواند در ترکيب 11 نفره آبي‌ها در حساس‌ترين بازي فصل به ميدان برود.
شايد تنها پستي که شفر کوچکترين ترديدي براي آن نداشته باشد پست دفاع راست است، پستي که از ابتداي فصل به نام وريا غفوري سند خورده است و شفر هرگز نمي خواهد در اين پست تغييري ايجاد کند. وريا غفوري در بازي با پرسپوليس هم در پست دفاع راست بازي مي‌کند و تلاش مي‌کند در اين بازي هم  مثل بازي برگشت فصل گذشته بتواند در کنار موفقيت در کارهاي دفاعي در هجوم هم موفق باشد و قطعا نيم نگاهي هم به گل زدن خواهد داشت.
سرمربي استقلال براي خط دروازه خود در بازي با پرسپوليس دو دروازه‌بان بسيار آماده را در اختيار دارد، ٢ دروازه باني که خصوصيات متفاوتي با هم دارند اما هر دو با کيفيت هستند و مي‌توانند نمايش خوبي در درون دروازه آبي ها داشته باشند. البته در اين بين گفته مي شود که شانس رحمتي براي قرار گرفتن در درون دروازه بيشتر از حسيني است چرا که شفر ترجيح مي‌دهد از دروازه باني استفاده کند که تجربه بالاتري دارد و کمتر در موقعيت هاي مختلف بازي با پرسپوليس دچار استرس شود.
رقابت سه بازيکن براي دو پست دفاع وسط استقلال در پست دفاع وسط سه بازيکن بسيار آماده دارد که شايد نيمکت نشين کردن هر کدام از آنها کار بسيار سختي براي سرمربي اين تيم باشد. از يک طرف محمد دانشگر بعد از پشت سر گذاشتن هفته هاي ابتدايي فصل حالا هم در دفاع و هم در حمله يک مهره موثر است و ميل زياد او به هجوم باعث مي‌شود اين بازيکن در هر بازي چندين موقعيت گل براي خودش ايجاد کند. اما پژمان منتظري به عنوان با تجربه ترين مدافع استقلال بعد از جام ملتها در فرم ايده‌آل قرار دارد و بعيد از شفر بتواند راحت از نام او عبور کند. روزبه چشمي هم بازيکني است که بعد از بازگشت علي کريمي به ترکيب استقلال دوباره به پست دفاع وسط برگشته و آنقدر با کيفيت است که سرمربي استقلال نتواند نام او را به راحتي از ترکيب 11 نفره براي بازي با پرسپوليس خط بزند. آنچه مسلم است تا بازي با پرسپوليس اين سه نفر رقابت فشرده خواهند داشت تا بتوانند نظر شکل را براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي جلب کنند.
به هر حال بعيد است شفر در بازي با پرسپوليس تغييرات زيادي در تيمش ايجاد کند و احتمالا آبي‌ها با ترکيبي که در بازي هاي قبلي موفق شده اند حريفان خود را شکست دهند برابر اين تيم به ميدان مي‌روند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ترکيب احتمالي استقلال دربي آبي ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان

سپاهان در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن به برتری رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های سپاهان و ذوب آهن امروز(چهارشنبه) در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۳۰ امروز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

سپاهان با این برد ۴۲ امتیازی شد و با عبور از تراکتور تبریز به رده سوم جدول لیگ برتر صعود کرد. ذوب‌آهن ۳۰ امتیازی هم فعلا در رده هشتم جای دارد.

سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن
گل‌: شهریار مغانلو در دقیقه ۶۹

شرح گل: شهریار مغانلو موفق شد ضربه پنالتی را با وجود شیرجه بلند محسن فروزان وارد دروازه ذوب‌آهن کند.

ترکیب سپاهان

نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو (علی‌اصغر اعرابی، ۶۵)، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده، رضاشکاری و شهریارمغانلو

ترکیب ذوب‌آهن

پارس جعفری، امیرحسین جدی، فریبرز گرامی، محمد قریشی، شایان مصلح، محمدجواد محمدی (مجید علیاری، ۷۴)، کمال کامیابی‌نیا، محسن آذرباد، گریگول چابرادزه، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید