Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@05:39:33 GMT

ارومیه سیلابی و برفی شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۷۳۸

ارومیه سیلابی و برفی شد

به گزارش ایرنا، بارش باران که از بامداد امروز /دوشنبه/ آغاز شد، موجب بروز آبگرفتگی در معابر و خیابان های سطح شهر شد و مردم و کشاورزان را غافلگیر کرد.
از دقایقی پیش نیز بارش برف به همراه باران در ارومیه آغاز شد و طبق پیش بینی ها تا امشب ادامه دارد.
کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در کل استان هم اکنون بارش باران وجود دارد و این بارش ها در نقاط مرتفع به صورت برف است؛ بارش ها روز دوشنبه شدید بوده و از فردا /سه شنبه/ از شدت آن کاسته می شود؛ روز چهارشنبه و پنجشنبه نیز بارش هایی پراکنده در استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی کریمی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته پلدشت با 16 درجه سانتیگراد گرمترین و چالدران و تکاب با صفر درجه سانتیگراد سردترین شهر آذربایجان غربی بوده است.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی از استان های شمال غرب کشور و کوهستانی است.
7125/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی بارش باران بارش برف هواشناسی ارومیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سالن ورزشی سردار شهید زاهدی، ۲۹ فروردین ماه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مجموعه ورزشی شهید باهنر ارومیه کلنگ‌زنی شد.

این پروژه تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • بارش باران و تگرگ در ایران از جمعه
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه