Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-29@14:26:09 GMT

ساعت بازی دربی اصفهان تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۷۶۹

ساعت بازی دربی اصفهان تغییر کرد

باشگاه سپاهان اعلام کرد ساعت بازی این تیم مقابل ذوب آهن در لیگ برتر تغییر کرده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از باشگاه سپاهان، دیدار معوقه از هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور بین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۷ فردا سه شنبه ۶ فروردین ماه به ساعت ۱۶ همان روز تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به دلیل رفاه حال مسافران نوروزی و اسکان آن‌ها در باغ فدک که در محدوده ورزشگاه نقش جهان قرار دارد، مسئولان برگزاری مسابقه، این تصمیم را اتخاذ کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دربی اصفهان بازی فوتبال مسافران نوروزی اسکان مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)

به گزارش ورزش سه، تمرینات استقلال در تعطیلات لیگ برتر دنبال می‌شود و بازیکنان این تیم به دنبال حفظ آمادگی خود برای ادامه مسابقات لیگ برتر هستند و اولین بازی خود در سال جدید را 18 فروردین مقابل مس رفسنجان انجام خواهند داد.

تمرین روز گذشته استقلال در سالن وزنه برگزار شد و بازیکنانی که در این فصل کمتر فرصت حضور در زمین پیدا کرده بودند با انگیزه خاصی به تمرین پرداختند تا شانس حضور در ترکیب این تیم را داشته باشند و فرصت‌های بیشتری نصیب آنها شود.

امیرعلی صادقی وینگر جدید استقلال یکی از بازیکنانی است که هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و در کنار محمدرضا خالدآبادی بدون حتی یک دقیقه بازی فصل را ادامه داده است، آرمان رمضانی و زبیر نیک‌نفس به عنوان بازیکن جانشین در زمین مسابقه حاضر می‌شوند و محمدحسین مرادمند هم با توجه به مصدومیتی که داشته در مسابقات اخیر مورد استفاده قرار نگرفته است.

میلاد فخرالدینی هم دیگر بازیکنی است که با توجه به درخشش صالح حردانی نیمکت نشین شده است و از شرایط مسابقه دور شده، این در حالی است که او در نیم فصل نخست یکی از بهترین بازیکنان آلومینیوم اراک بود.

هفته های پایانی لیگ برتر و رقابت شدیدی که بین باشگاه ها وجود دارد باعث می‌شود تا تیم ها روی تک تک بازیکنان حساب ویژه ای باز کنند و هم سطح بودند بازیکنان یک تیم می‌تواند فرمولی برای موفقیت باشد.

دیگر خبرها

  • آمار فوق العاده استقلال در خط دفاعی
  • تماشای بازی حساس لیگ برتر رایگان شد
  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها