Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@00:03:19 GMT

روند تخریب پل‎های موقت در خرم‌آباد در حال اتمام است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۸۲۷

روند تخریب پل‎های موقت در خرم‌آباد در حال اتمام است

مدیر کل مدیریت بحران لرستان گفت: روند تخریب پل‎های موقت در خرم‌آباد در حال اتمام است.

غلامرضا آقا میرزایی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا ، اظهار کرد: با توجه به افزایش میزان بارندگی و احتمال وقوع سیل ستاد بحران استان تصمیم به تخریب سه پل موقت رودخانه خرم‎آباد گرفت.

وی ادامه داد: روند تخریب پل‎های موقت در خرم‌آباد در حال اتمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل مدیریت بحران لرستان بیان کرد: مردم به ویژه آنهایی که خانه‌هایشان در مسیر رودخانه‌هاست حتما نکات ایمنی را رعایت کنند.

آقا میرزایی افزود: عشایر و کوچ نشینانی که کوچ زودهنگام انجام دادند و در مسیر رودخانه‌ها اتراق کردند هرچه سریعتر از محل خود جابجا شوند.

وی گفت: از ورزش و جوانان و هیات کوهنوری درخواست داریم چنانچه افرادی قصد صعود به قلل استان را دارند از انجام آن خودداری کنند.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان یادآورشد: فرمانداران شهرستان‌های استان آمادگی لازم را برای خدمات رسانی به مردم را داشته باشند.

دو پل موقت در خرم‌آباد را تخریب کردیم
 

استاندار لرستان گفت: دو پل موقت در خرم‌آباد را تخریب کردیم.

به گزارش ایسنا ، دکتر سید موسی خادمی در بازدید از معابر شهر خرم‌آباد اظهار کرد:خوشبختانه همه دستگاه‎های اجرایی آماده هستند تا وظایفی را که بر عهده گرفتند متناسب با امکانات و تجهیزاتی که در استان وجود دارد انجام دهند  تا از هر گونه بروز مشکل برای مردم جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم  مردم نیز کمک کنند و و از نقاط حادثه خیز، رودخانه ها و جاهایی که معمولا دچار سیل گرفتگی می شود فاصله بگیرند.

استاندار لرستان بیان کرد: با آمادگی مجموعه دستگاه‌های اجرایی و امداد رسان و با امداد رسانی خوبی که انجام شده کمترین مشکل را خواهیم داشت.

خادمی تاکید کرد: به مسافرین نوروزی اطلاع رسانی کردیم و سالن‎های تربیت بدنی و مراکز اسکان آموزش و پرورش برای اسکان مهمانان نوروزی مهیاست.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه وجود پل‌های موقت یکی از دلایل سیل‌های قبلی در خرم‌آباد بود که به طور کامل یکی از این پلها را تخریب کردیم و دومین پل که روبروی استانداری است نیز در حال تخریب است.

وی یادآور شد: در جاهای دیگر استان نیز مشکلی نداریم و از روز گذشته همه دستگاه‌ها  با تجهیزات و نیروی انسانی پای کار هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیلاب لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت

تین نیوز

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به وقوع زمین لرزه ای در دقایقی پیش در بخش مرزن آباد چالوس گفت: این بلای طبیعی طبق گزارش های دریافتی تاکنون خسارتی نداشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زلزله سه ریشتری، ساعت ۱۷ و ۲۸ دقیقه عصر سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در عرض جغرافیایی ۳۶.۴۰۵ و طول ۵۱.۳۲۰ و در عمق ۱۲ کیلومتری زمین در بخش مرزن آباد چالوس رخ داده است.

حسینعلی محمدی شیر کلایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران روز سه شنبه در مورد این زمین لرزه در گفت و گویی گفت: تاکنون گزارشی از خسارت احتمالی جانی و مالی ناشی از زلزله در این بخش از توابع شهرستان چالوس از سوی مسوولان محلی دریافت نشده است.

محمدی شیر کلایی اظهار کرد: با این وجود بررسی های کارشناسی از سوی نیروهای مدیریت بحران در منطقه ادامه دارد و چنانچه گزارشی از میزان خسارت های احتمالی برسد در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با وجود اینکه زمین لرزه بیش از سه ریشتری در زمان یاد شده پس لرزه هایی به همراه نداشت، اما نیروهای مدیریت بحران استان در آمادگی کامل به سر می برند تا در صورت وقوع خسارت بتوانند کمک رسانی به خسارت دیدگان احتمالی داشته باشند.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی و جمعیتی بیش از ۱۰ هزار نفر در مسیر جاده پرتردد کرج چالوس محدوده کندوان قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد
  • آخرین خبرها از پارسیلون خرم‌آباد/ مزایده جدید برگزار می‌شود