Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:15:38 GMT

جاده های اصفهان بارانی است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۸۷۱

جاده های اصفهان بارانی است

اصفهان - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: هم اکنون بیشتر جاده های ارتباطی در استان بارانی ولی تردد در تمام مسیرها روان است.

سرهنگ حسین پورقیصری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین تردد در محورهای اصفهان - تهران، اصفهان - کاشان و اصفهان - شیراز گزارش شده است.
وی با اشاره به شروع ناپایداری های جوی از روز گذشته در استان گفت: هم اینک در مسیرهای غربی شامل محورهای اصفهان - الیگودرز، اصفهان - شهرکرد و بخشی از مسیر شهرستان سمیرم و گلپایگان بارش به شکل باران همراه با وزش باد شدید گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس راه اصفهان یادآور شد: از شبانه روز گذشته تا کنون هیچ گونه تصادف سنگین و فوتی در استان روی نداده و تنها چند تصادف جزیی و خسارتی صورت گرفته است.
وی به شهروندان توصیه کرد که از سفرهای غیرضروری تا پایان هفته خودداری کننند و پیش از سفر با شماره 141 از وضعیت راه ها آگاه شوند.
بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی اصفهان از روز گذشته بارش باران و برف از مناطق غربی و جنوبی استان آغاز شده و به تدریج سایر نواحی استان را فرا خواهد گرفت و در بخشی از مناطق پرارتفاع برف خواهد بارید.
بارش های رگباری، وزش باد شدید و به نسبت شدید و همچنین رعد و برق تا روز چهارشنبه در استان ادامه دارد.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه شامل 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.
/6022 / 6994

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي پليس راه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن یمینی گفت:  با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها، و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های پُر تردد در یک ماه گذشته یکصد کیلومتر از جاده‌های مختلف ارتباطی استان خط‌کشی شده است.

وی تصریح کردخط کشی راه‌ها که از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود، به طور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌کند.

یمینی ادامه داد: یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفر‌های برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند، در مقاطعی از محور‌های استان اجرا می‌شود.

وی افزود: این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند.

گفتنی است مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

دیگر خبرها

  • حال و هوای ابری و بارانی جاده بوئین میاندشت به روایت فیلم
  • جاده مه‌آلود و بارانی بجنورد به آشخانه
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲