Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@14:13:19 GMT

۲۵۶ مدرسه گلستان دچار آبگرفتگی شده است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۹۲۸

۲۵۶ مدرسه گلستان دچار آبگرفتگی شده است

خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد برای راه‌اندازی سریع مدارس مناطق سیل زده بعد از تعطیلات سفارش لازم را به مسئولان داشته و امکانات ویژه از سایر استان‌ها در اختیار قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سید محمد بطحائی در صفحه توئیتر خود نوشت: «تا کنون ۲۵۶ مدرسه استان گلستان دچار آب گرفتگی شده و خسارتی نیز وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای راه اندازی سریع مدارس بعد از تعطیلات سفارش لازم را به مسئولان داشته ام که چنانچه نیازی به امکانات ویژه از مرکز و سایر استان‌ها دارند مراتب را اعلام نمایند.»

وی در توئیت دیگری نوشت: «ساعتی پیش مجدداً برای اسکان و حمایت از آسیب دیدگان تأکید کردم و استان‌های هم جوار برای کمک رسانی بسیج شده اند. اولین محموله از مرکز کرمانشاه به مناطق سیل زده ارسال شده است. طرح امداد فرهنگی توسط کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده با جدیت ادامه دارد.»

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش سیل گلستان محمد بطحایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲۱۶ مدرسه در مناطق محروم لرستان

سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان از احداث ۲۱۶مدرسه در مناطق محروم این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌‌آباد، یونس بهاروند ایران‌نیا، ظهر امروز، در جلسۀ شورای اداری آموزش‌وپرورش لرستان، گفت: 216مدرسه با اولویت مناطق محروم در دو سال گذشته در این استان ساخته شده‌ است.

او با بیان اینکه 21 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات در لرستان طی سال 1402هزینه شده‌ است، اضافه کرد: 75 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس اعم از تجهیزات آزمایشگاهی ، ورزشی و کارگاهی در نظر گرفته شده‌ است.

احداث 104پروژۀ آموزشی در لرستان

سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا دتسگاه تعلیم‌وتربیت را به دور از حاشیه و سیاست‌زدگی به کارکرد اصلی خود برسانیم.

بهاروند خاطرنشان کرد: دستگاه تعلیم‌وتربیت لرستان به‌دور از هر حاشیه‌ای فقط به‌دنبال اعتلای فضای فرهنگی و تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.

او اعلام کرد: کشور ما در مقابل تمام استکبار جهانی ایستاده‌ است و ما باید قدران نیروهای نظامی و امنیتی و به‌ویژه سپاه پاسداران برای عملیات تنبیهی وعدۀ صادق باشیم.

انتهای پیام/ 644

 

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به مناطق سیلزده بلوچستان انجام شد
  • دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان
  • فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد
  • هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر درمازندران
  • احداث ۲۱۶ مدرسه در مناطق محروم لرستان
  • بابای مدرسه: فقط توانایی خرید گردن مرغ برای فرزندان را دارم!
  • هشدار زرد هواشناسی برای استان قزوین/احتمال آبگرفتگی معابر