Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، روز گذشته افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال با هماهنگی رییس هیات استان مازندران (به عنوان نماینده فدراسیون والیبال در نزدیک‌ترین نقطه به مناطق آسیب دیده) محموله ای امدادی را به مناطق سیل زده استان گلستان مهیا و ارسال کرد.

این محموله طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به دست رییس هیات گلستان رسید تا مسولیت تحویل و توزیع را به عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین داوری باری دیگر برای مردم همیشه سرافراز استان گلستان آرزوی موفقیت و سلامتی کرده و در گفت و گویی تلفنی با عیسی سنگدوینی از آخرین وضعیت مناطق سیل زده مطلع شده و باری دیگر آمادگی همه جانبه فدراسیون والیبال را جهت کمک های مادی و معنوی اعلام نمود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گلستان استان مازندران سیل مادی و معنوی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش

آقای سلیمی اظهار داشت: سه نفر از داوران اسکواش استان محمد محمدی فارسانی، آرمان محمدی نافچی و شقایق مولایی کوچکی به دوره رفشینگ داوران فدراسیون راه یافتند.

وی افزود: هرساله دوره‌های رفرشینگ داوران از سوی فدراسیون برگزار می‌شود و تعدادی از داوران رسمی منتخب امکان حضور در این دوره‌ها را دارند تا مجوز داوری را در سال جاری دریافت کنند.

بیشتر بخوانید

داوران چهارمحالی مسابقات بین المللی اسکواش را سوت می زنند

سلیمی اضافه کرد: استان چهارمحال و بختیاری سه داور در سال گذشته داشت و در سال جدید نیز با تأیید فدراسیون سه داور مجوز حضور در دوره رفرشینگ ۱۴۰۳ را با توجه به قضاوت‌های خود کسب کردند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در دوره آموزشی رفرشینگ داوری پس از کسب حد نصاب امتیازات لازم می‌توانند مانند سال گذشته در رویداد‌های ملی و بین المللی قضاوت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است