Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@05:37:57 GMT

محیط بان کهگیلویه و بویراحمد در آماده ‌باش کامل هستند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۱۰۳۱

محیط بان کهگیلویه و بویراحمد در آماده ‌باش کامل هستند

محسن جعفری نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به نخستین روز بازگشایی ادارات در سال 98 گفت: در پی هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های شدید باران طی 48 ساعت آینده در استان, نیروهای ستادی و اجرایی این اداره کل در 8 شهرستان , با تمام تجهیزات برای مقابله با بحران ناشی از باران آماده و‌ پای کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: علاوه بر نیروهای اجرایی به نیروهای ستادی نیز اطلاع رسانی شده که تا پایان بارش در 48 ساعت آینده برای پیشگیری از هرگونه خسارات احتمالی حاضر به خدمت و در آماده باش کامل باشند.
براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی ، از امروز دوشنبه سامانه بارشی قوی وارد استان شده که در نتیجه آن احتمال بروز سیل، آب‌گرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها، کاهش دید افقی بالا و خسارت در مناطق مختلف استان وجود دارد.
همچنین اختلال و لغزندگی در ترددهای جاده‌ای و کوهستانی ناشی از کاهش دید افقی، طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی با توجه به شدت و ماهیت بارش‌ها، احتمال آسیب به تأسیسات با توجه به وقوع رعد و برق و بارش تگرگ و وزش باد شدید، دور از انتظار نیست
9929/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 رعد و برق سازمان هواشناسی سیل کهگیلویه و بویراحمد وزش باد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان/ بارش شدید باران در جنوب کشور

بابک محمودی از اعلام هشدار سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان خبر داد و گفت: در پی پیش بینی بارش شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، گردوخاک و تگرگ سه‌شنبه (۲۸ فروردین‌ماه) در هرمزگان، جنوب فارس، جنوب غرب و غرب سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و بوشهر و چهارشنبه (۲۹ فروردین‌ماه) در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان امدادگران هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند.

توضیح داد: در این شرایط جوی با توجه به بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، رعدوبرق و تگرگ، آبگرفتگی معابر به صورت گسترده، سرریز سدها، دور از انتظار نیست، امدادگران و نجاتگران هلال احمر برای کمک به حادثه دیدگان در آماده باش هستند.

رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر افزود: بر اساس هشدار هواشناسی از اواخر وقت یکشنبه تا دوشنبه (۲۶ تا ۲۷ فروردین‌ماه) وزش باد شدید لحظه‌ای همراه با بارندگی و رعد و برق در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان خوزستان، در خلیج فارس دور از انتظار نیست و در این استان‌ها هم امدادگران هلال احمر به حالت آماده باش درآمده اند.

به هموطنان توصیه می‌شود از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و از سفر‌های برون‌شهری و فعالیت‌های کوه‌نوردی اجتناب کنند.

همچنین شهروندان از تفرج‌گاه‌ها و سکونت‌گاه‌های واقع در حریم و بستر رودخانه خارج شوند و دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری شکارچی سابقه‌دار همراه با گوشت کَل‌وحشی آماده طبخ در بویراحمد
  • هشدار بارش‌های رگباری و کاهش دما در یزد
  • بارش ها از امروز آذربایجان غربی آغازمی شود
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش شدید
  • آماده‌باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان/ بارش شدید باران در جنوب کشور
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش باران
  • آماده باش کامل در اسرائیل / تعطیلی فعالیت‌های آموزشی از فردا
  • کهگیلویه و بویراحمد آماده برگزاری دومین کنگره ملی شهدا
  • روشن شدن ۱۹ هزار نقطه تاریک در معابر کهگیلویه و بویراحمد