Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایکنا، محمد نصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اعلام این خبر گفت: علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در پایگاه های ایجاد شده در مناطق و معابر عمومی شهرهای کشور، شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد همه بانک‌ها و همچنین کد دستوری # ۱۱۲*۷۸۰* به همراه شماره کارت  ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ بانک ملت و نیز ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ بانک رفاه برای دریافت و ارسال کمک های نقدی به سیل زدگان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی بیان کرد: تمرکز اصلی بر جمع آوری کمک‌های نقدی است تا بتوان بر اساس نیازهای اعلام شده از سوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، اقلام مورد نیاز برای آسیب دیدگان را تهیه و ارسال کرد.   رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان این که از نخستین لحظات انتشار اخبار و تصاویر مربوط به سیل زدگان در مناطق شمالی کشور، مردم نوعدوست و داوطلبان جمعیت هلال احمر، آمادگی خود را برای پیوستن به شبکه امدادرسانی و کمک در زمینه های مورد نیاز برای تسکین آلام آسیب دیدگان اعلام کردند، افزود: بار دیگر رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) به عنوان محور و جلوه‌گاه همبستگی همه آحاد جامعه و دستگاه های مسئول، نوعی بیدارباش برای همگان بود که با درک شرایط بحران زده کنونی روستاها و مناطق آسیب دیده استان‌‌های شمالی، تمامی مساعی خود را برای کمک رسانی به مردم رنج‌دیده، به کار بندند.   نصیری افزود: ابعاد حادثه، تخریب منازل و روستاها به حدی است که این سازمان از نخستین ساعات بنا به وظیفه ذاتی خود در بازه زمانی کوتاهی، با ارسال بخشنامه‌های متعدد به تمامی استان‌ها خواستار تشکیل هر چه سریعتر ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شعب و خانه‌های هلال سراسر کشور، استقرار صندوق‌های ثابت و سیار جمع‌آوری کمک‌ها در میعادگاه‌های نماز جمعه و اعلام شماره حساب جهت پذیرش وجوهات اهدایی مردم خیر شد.   وی اظهار کرد: تا کنون خیرین و نیکوکاران داوطلب بی شماری، آمادگی خود را برای اعزام به مناطق آسیب دیده اعلام کرده اند که زمینه حضور آنها برای خدمت رسانی از سوی جمعیت هلال احمر در نخستین فرصت ممکن فراهم خواهد شد.   رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: پتو، زیرانداز، ست بهداشتی و مواد شوینده از مهم ترین نیازهای مردم آسیب دیده است و از مردم شریف ایران اسلامی خواهشمندیم به منظور حفظ کرامت انسانی و ساماندهی مناسب کمک ها از جمع آوری آب معدنی، هر گونه مواد فاسد شدنی و مستمعل و مواد غذایی با تاریخ مصرف کمتر از ۶ ماه اجتناب کنند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: سیل شمال کشور مازندران گلستان آق قلا کمک های مردمی کمک های نقدی شماره حساب امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان

دریافت 5 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: نیروهای امدادی هلال‌احمر همچنان در حال امدادرسانی به سیل زدگان کاشان هستند.

کد خبر 6087104

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد