Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان شمال کشور با اعلام شماره حساب و روش‌های حضوری و غیر حضوری در کمیته امداد آغاز شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی منازل و تهیه لوازم ضروری سیل‌زدگان شمال کشور، با عنوان «رفیق گلستان باشیم» راه‌اندازی شد.

روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد در اطلاعیه‌ای با اعلام آغاز به کار پویش #رفیق_گلستان_باشیم، انواع روش‌های حضوری و غیر حضوری برای جلب کمک‌های مردمی به منظور بازسازی منازل و تهیه لوازم ضروری سیل زدگان شمال کشور را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق این اعلام مردم می‌توانند با شماره‌گیری کد #۹۹*۸۸۷۷* یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ در بازسازی منازل تخریب شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان مشارکت کنند.

همچنین تمامی دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر کشور آماده دریافت کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان شمال کشور هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیل زده ها بازسازی منازل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

دبیرکل جمعیت هلال احمر می‌گوید تا امروز بیش از ۱۳ هزار بسته غذایی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان توزیع شده است. حدود ۱۱۰ تیم امدادی کار کمک‌رسانی به سیل‌زدگان را انجام می‌دهند. علاوه بر ارتش، سپاه، بسیج و نیرو‌های جهادی، آتش‌نشانانی از تهران نیز به کمک هموطنان خود در جنوب کشور رفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • مشارکت مردمی تضمین‌کننده امنیت غذایی کشور است
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • نوآوری و تاب‌آوری، موتور جهش تولید