Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام: چهل و هشت ساعت طول کشيد تا ستاد بحران استانداري به سپاه اجازه انفجار را داد.
به گزارش آريا، محسن رضايي صبح امروز در فضاي مجازي نوشت: سه انفجاري که ديشب سپاه در مسير ريل راه‌آهن در شمال شهر آق قلا انجام داد، آب سيل را که در پشت آن جمع شده بود، خارج کرد.
از جمع شدن سيلاب در پشت راه‌آهن، درياچه‌اي درست شده و شهر را در خود غرق کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از ديشب تا به حال با اين سه «انفجار اميد» آب گرفتگي آق قلا به سرعت در حال کاهش است و اميد مي‌رود ظرف چهل و هشت ساعت آينده، مردم محاصره شده از خانه‌هاي خود بيرون بيايند و تردد در شهر جاري شود.
چهل و هشت ساعت طول کشيد تا ستاد بحران استانداري به سپاه اجازه انفجار را داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رفع آب گرفتگي سپاه آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل سلیمانی، بازیکن آلومینیوم اراک که در دقیقه 87 مسابقه روز گذشته مقابل ذوب‌آهن به دلیل ضربه‌ی آرنج توسط فریبرز گرامی، مدافع ذوب دچار شکستگی و خون‌ریزی شدید از ناحیه بینی شد، عصر امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

باشگاه آلومینیوم با انتشار تصاویر مصدومیت سلیمانی قبل و بعد از عمل جراحی عنوان کرده: «این اتفاق در حالی برای مدافع آلومینیوم رخ داد که داور مسابقه خطایی در این صحنه تشخیص نداد؛ آن هم شرایطی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود و از سوی دیگر، فریبرز گرامی در صورت  دریافت اخطار در این صحنه، دو کارته و اخراج می‌شد.»

در ادامه اطلاعیه این باشگاه آمده: «باشگاه آلومینیوم اراک مثل دیدار هفته گذشته که مقابل استقلال متضرر شدند، هیچ اعتراضی نسبت به داوری نداشتند و قضاوت را برعهده کارشناسان محترم داوری می‌گذارند.»

با این شرایط مشخص نیست ابوالفضل سلیمانی که در نقل و انتقالات تابستانی از پرسپولیس به آلومینیوم اراک اضافه شده، بتواند در بازی روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر سرخ پوشان قرار بگیرد یا نه.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • قیمت ماکارونی سر به فلک کشید!
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • انفجار بمب اتمی چه بلایی سر شهر می‌آورد؟ / فیلم
  • کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)