Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@07:36:50 GMT

مسدود شدن تنها راه ارتباطی به گمیشان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۱۱۴۵

مسدود شدن تنها راه ارتباطی به گمیشان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، توماج فرماندار شهرستان گمیشان گفت :روز گذشته بر اساس نیاز ماشین الات و بیل های مکانیکی نیروهای سپاه و ارتش و نهادهای دیگر برای جابجایی واردشهر ستان شدند.

وی افزود: اما به دلیل ورود روان آبها و حجم زیاد سیلاب از شهرستان آق قلا و مزارع کشاورزی سبب تخریب تنها راه مواصلاتی گمیش‌تپه شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان گمیشان گفت :ورود سیلاب به گمیشان و روستاهای اطراف خسارت زده است و اکنون می توان از طریق قایق ها امداد رسانی کرد .

توماج افزود: اکنون با وجود نیروهای ارتش ،سپاه و بسیج برای نصب شناور باهدف برقراری ارتباط در تلاش هستیم تا مشکلات به حداقل برسد .

توماج افزود: همچنین از روز گذشته نیز تمام تلاشها برای هدایت سیلاب به سمت دریا در حال انجام است .

انتهای پیام/ب

تنها راه ارتباطی به گمیشان مسدود شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث ارتش سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند

فرماندار کاشان ضمن اشاره به بروز سیلاب در برخی مناطق کاشان، گفت: کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند. - اخبار استانها -

حمیدرضا محمدی فشارکی در حاشیه بازدید از مسیرهای سیلاب و رودخانه‌های کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، اظهار داشت: سامانه بارشی از ظهر امروز آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا اواسط روز آینده ادامه داشته باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان در بیان هشدار به شهروندان نسبت به عدم تردد در مسیر سیل و رودخانه‌های فصلی تاکید کرد: لازم است تا مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیدا خودداری کنند.

وی افزود: در شهر کاشان نقاط روستایی بخش مر‌کزی خرمدشت، چالقره، خنب، جزه، دره و یزد اباد و نقاطی از شهر کاشان لتحر، بلوار امام رضا (ع)، بلوار الهیه و میدان شهیدان زارع مجرد توسط عوامل آتش‌نشانی در حال جمع‌آوری سیلاب و هدایت به سمت رودخانه‌های فصلی هستند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان تاکید کرد: با توجه به شدت بارندگی و فعال شدن رودخانه‌های فصلی احتمال فرونشست زمین وجود دارد که لازم است مردم از تردد غیر ضرور در نقاط حادثه‌خیز خودداری کنند.

محمدی فشارکی در بیان جزئیات رخدادهای به واسطه بارش باران در شهرستان کاشان تصریح کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آبگرفتی و وقوع سیلاب در برخی نقاط شهر و مناطق کوهستانی شده که انجام تدابیر ایمنی لازم و ضروری است.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر رودخانه‌های استان قزوین برای پیشگیری از سیل
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • (ویدئو) سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد | ویدئو
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان دامغان
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد