Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@09:30:45 GMT

استاندار کردستان: مدیران در دسترس باشند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۱۱۵۶

استاندار کردستان: مدیران در دسترس باشند

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا روز دوشنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران کردستان اظهار داشت: لازم است در شرایط فعلی مسئولان بویژه بخشداران و فرمانداران در محل کار حضور داشته باشند تا در صورت بروز اتفاقات به دنبال مدیری نگردیم.
وی با اشاره به اینکه حضور بخش های نظامی و انتظامی در این شورا و در مواقع مختلف نشان از همت آنها برای همکاری و یاری دستگاه های مختلف می دهد اضافه کرد: مسئولان کالاهای ضروری را به اندازه مناسب توزیع و عرضه کنند تا شاهد افزایش قیمت کالاها در ایام تعطیلات نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرادنیا با اشاره به برخی از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه ها گفت: با کسانی که با وجود ساخت و ساز غیرمجاز از کمک های دولت هم بهره نمی گیرند برخورد شود.
وی اظهار داشت: وقوع بخشی از سیلاب ها مربوط به مشکلات در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری بوده است که باید بیشتر به این بخش توجه شود.
استاندار کردستان اضافه کرد: کردستان برای کمک به سیل زدگان استان های گلستان و مازندران آماده است و این موضوع به وزارت کشور اعلام شده است.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان هم در این شورا با اشاره به ضرورت اعلام آمادگی کردستان برای کمک به سیل زدگان گفت: نیروهای نظامی استان هم برای کمک به سیل زدگان کاملا آمادگی دارند.
سردار محمدحسین رجبی اظهار داشت: چند سالی در کشور با خشکسالی مواجه بودیم که بارندگی ها و نزولات الهی این روزها جای امیدواری و شکر دارد.
وی اضافه کرد: بروز برخی مشکلات و آسیب ها پس از بارندگی ها بیشتر به دلیل آمادگی نداشتن و نبود برخی تمهیدات است.
وی بر اطلاع رسانی گسترده به مردم در پایاب سدها بعد از شدت گرفتن بارندگی ها در روزهای اخیر تاکید کرد و گفت: در این روزها باید به مردم هم امید داد.
مدیرکل آموزش و پرورش نیز در این نشست گفت: 160 واحد مراکز آموزشی و تربیتی به ستادهای اسکان اختصاص یافته که 30 درصد از شرایط ویژه برخوردار و امکانات کامل را دارند.
رشید قربانی اظهار داشت: این واحدها با یک هزار و 300 اتاق ظرفیت پذیرش 6 هزار و 500 نفر از مسافران نوروزی را دارا است.
وی با بیان اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد 10 درصد کاهش پذیرش بوده ایم افزود: 70 درصد از اماکن اختصاص داده شده برای پذیرش مسافران تکمیل شده است و 30 درصد از این مکان ها خالی است.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان هم گفت: در طول این مدت سه هزار تُن شکر برای تولید قند به مراکز تولیدی و یک هزار و 200 تن نیز برای توزیع و عرضه در اختیار قرار گرفته است.
محمد دره وزمی با بیان اینکه یک هزار تُن پرتقال و 700 تُن سیب هم برای توزیع در روزهای تعطیلات تهیه شده بود، افزود: 100 تن گوشت قرمز و هزار و 200 تن برنج هم در استان توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان هم در این شورا گفت: از امروز پایگاه های مردمی در همه شهرستان های استان برای کمک به سیل زدگان ایجاد شده است.
رسول شیخی زاده اضافه کرد: لوازم گرمایشی و لباس و پتو نیازهای اصلی در مناطق زلزله زده است و برای مرمت و بازسازی نیاز به کمک های نقدی هم وجود دارد.
6108 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 برنج رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سیل مدیرکل آموزش و پرورش مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه مثبت تشکلات کارگری و کارفرمایی به اقدامات دولت سیزدهم

 اسماعیل زارعی کوشا امروز در نشست با تشکلات کارگری و کارفرمایی که در آستانه هفته کار و کارگر برگزار شد  با اشاره به اتفاقات خوبی که در کردستان در راستای حمایت از قانون کار صورت گرفته است، گفت: از جمله این اقدامات می‌توان به بیمه کارگران ساختمانی اشاره کرد.

استاندار کردستان یادآور شد: سال ۱۴۰۲ سال موفقی برای استان بود که البته نقاط ضعفی هم داشت ولی در برآیند شاخص‌های کلی حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی معدل خوبی داشتیم که پایه مناسبی برای ادامه کار در سال جاری به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: به رغم اینکه کردستان در شاخص‌های اقتصادی سال‌هاست که وضعیت مناسبی ندارد، اما از دو سال گذشته روند مثبت و رو به جلویی آغاز شده که باید استمرار یابد.

 استاندار کردستان افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری مهم‌ترین راهکار برون رفت از همه چالش‌های اقتصادی، تقویت حوزه سرمایه‌گذاری است که بخشی از آن به فرایند‌ها برمی‌گشت که با تسهیل آن در حال حاضر برای اخذ مجوز‌های لازم برای بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در استان کمتر از ۴۸ ساعت زمان لازم است.

 استاندار کردستان در ادامه با اشاره به کاهش نرخ بیکاری و تورم در استان در سال گذشته گفت: روند تورم در نیمه دوم سال گذشته کاهشی بود و پایین‌تر از میانگین کشوری قرار گرفت که در چند سال اخیر نظیر نداشته است.

 زارعی کوشا بیان کرد: در نرخ بیکاری هم در فصل بهار ۲ دهم درصد بالاتر از بهار ۱۴۰۱ بودیم ولی در تابستان به ۸.۸ درصد و در پاییز شاهد کاهش نرخ بیکاری به میزان ۴.۱ بودیم.

 استاندار کردستان تاکید کرد: ۱۰ درصد از تعهد اشتغال امسال استان به اشتغال فارغ التحصیلان اختصاص خواهد داشت.

 زارعی کوشا  با اشاره به اینکه نسخه برون‌رفت کشور از مشکلات اقتصادی، مشارکت مردم است، تاکید کرد: در مواقع مختلف که مردم پای کار بودند کار به بهترین نحو ممکن انجام شده و باید در تحقق شعار امسال نیز زمینه برای حضور مردم فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • مدیران سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب به خط شدند
  • پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، مخالفان نظام را در بهت فرو برد
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم
  • نگاه مثبت تشکلات کارگری و کارفرمایی به اقدامات دولت سیزدهم
  • نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان