Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بارش برف بهاری همزمان با تشدید سامانه بارشی که از اواخر روز یکشنبه وارد استان شده در اغلب شهرها به خصوص ارومیه آغاز شده هم اکنون چهره برخی شهرهای استان کامل سفید پوش شده است.

بارش باران و برف از روز گذشته در استان ضمن غافلگیری مسافران نوروزی به استان موجب آبگرفتگی شدید معابر در ارومیه و برخی شهرهای استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هواشناسی آذربایجان غربی نسبت به بارش برف و باران، وقوع سیلاب و نیز آبگرفتگی معابر هشدارهای لازم را داده است.

بر اساس اعلام مدیریت راه‌های آذربایجان غربی هم اکنون تردد در برخی از محورهای استان از جمله قوشچی بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست.

هواشناسی آذربایجان غربی اعلام کرده است بارش‌ها تا روز سه شنبه در استان تداوم خواهد داشت.

کد خبر 4575144

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی بارش برف فصل بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بارش‌ها در آذربایجان‌ غربی

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل سیمایی ، با اشاره به اینکه میانگین بارش استان آذربایجان غربی در زمستان سال گذشته ۱۳۷.۱میلیمتر بود، تصریح کرد: میانگین بارش استان در مدت مشابه سال گذشته ۹۷.۴میلیمتر بود که نشان از رشد ۴۰درصدی بارش ها در زمستان سال گذشته دارد. 

سیمایی با اشاره به اینکه میانگین بارش ها در زمستان نسبت به نرمال بلندمدت که ۱۰۱.۵ میلی متر بوده و افزایش حدود ۲۷درصدی داشته است، اظهار کرد: بیشترین مقدار بارش در فصل زمستان سال گذشته مربوط به سردشت با ۴۶۲.۴ میلیمتر و کمترین مقدار مربوط به چایپاره با ۶۱.۹ میلیمتر است.

مدیر کل هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه  میانگین دمای استان در زمستان گذشته ۲.۵درجه سلسیوس بود، خاطرنشان کرد: این مقدار نسبت به مدت زمان سال گذشته که ۱.۱ درجه سلسیوس بود، ۱.۴درجه سلسیوس افزایش و نسبت به نرمال که منفی ۰.۳درجه سلسیوس است، ۲.۸درجه افزایش را نشان می دهد.

وی در خصوص وضعیت بارش های استان در بهار سال‌ جاری نیز ادامه داد: بر اساس نقشه های پیش بینی مرکز ملی خشکسالی کشور پیش بینی می شود بارش استان در بهار سال جاری در محدوده نرمال و میانگین دما یک الی دو درجه سلسیوس بیشتر از نرمال باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی
  • هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد
  • آذربایجان‌غربی تا سه‌شنبه میزبان رگبار‌های موقتی است
  • رگبارهای موقت بهاری در آذربایجان غربی
  • افزایش بارش‌ها در آذربایجان‌ غربی
  • ایران آماده بارش‌های فراگیر بهاری | صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های اردیبهشتی | تهران چه روزهایی بارانی است؟