Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دستورانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به این که از این تعداد 33 هزار و 546 نفر فرهنگی بودند، افزود: 17 هزار و 508 نفر غیرفرهنگی از ابتدای طرح نوروزی تا روز چهارم فروردین 98 در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان اقامت کردند.
وی با بیان اینکه 11 هزار و 880 خانواده در مدارس استان سمنان اسکان یافتند، خاطرنشان کرد: از این مجموع تعداد چهار هزار و 294 خانواده غیرفرهنگی و هفت هزار و 586 خانواده فرهنگی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دستورانی با بیان اینکه مدارس به عنوان تامین کننده اسکان مسافران نوروزی در واقع کمک بزرگی برای توسعه بخش گردشگری است، اظهارداشت: 2 هزار و 65 گردشگر و مسافر نوروزی در مراکز رفاهی استان سمنان اسکان یافتند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهارداشت: هفت هزار و 981 مسافر و گردشگر نوروزی روز چهارم فروردین امسال در مدارس استان اسکان یافتند که از مجموع این گردشگران، چهار هزار و 784 نفر فرهنگی و 2 هزار و 903 غیرفرهنگی بودند.
وی ادامه داد: یک هزار و 678 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروز 98 در استان سمنان تدارک دیده شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش سمنان بیان کرد : 500 نفر از کارکنان این اداره کل به عنوان عوامل ستادهای اسکان در سراسر استان مشارکت و همکاری دارند.
به گزارش ایرنا، 17 پایگاه و 14 خانه معلم اسکان اداره کل آموزش و پرورش فرآیند ثبت نام و توزیع مسافران را در نقاط مختلف استان انجام می دهند و 224 مدرسه به عنوان ستادهای اسکان برنامه‌ریزی شده است.
سالانه بیش از 20 میلیون نفر از محورهای ارتباطی استان سمنان عبور می کنند.
9891/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش خانواده مدرسه مدیرکل آموزش و پرورش معلم 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود منطقی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خاتمه نشست با مدیران آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان از سوی بهزیستی استان پیگیری می‌شود، تاکید کرد: توجه به آسیب‌های اجتماعی حوزه دانش‌آموزی محور طرح است.

وی خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و افزود: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

به گزارش مهر، نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان در واقع مجموعه‌ای نظام‌یافته از خدمات و برنامه‌ها شامل غربالگری، آموزش، توانمندسازی و حمایت‌های روانی اجتماعی به‌منظور مراقبت از دانش‌آموزان در برابر رفتارهای پرخطر، آسیب‌های اجتماعی و جرایم از طریق مداخله به‌موقع و مؤثر است.

کد خبر 6088400

دیگر خبرها

  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد