Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز دوشنبه برای ایرنا نمابر شده ، آمده است: وقوع سیل شدید در استان گلستان در روزهای آغازین سال 98 ، شیرینی نوروز را به کام هموطنان عزیز تلخ کرده، سازمان نظام مهندسی گیلان ضمن اظهار تاسف از وقوع این حادثه و همدردی با مردم آسیب دیده آمادگی خود را جهت کمک به مناطق خسارت دیده اعلام می دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین طبق هماهنگی به عمل آمده با سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، اعضای سازمان نظام مهندسی گیلان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 190008425 بانک ملت شعبه ناهارخوران شمالی گرگان به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان واریز کنند.
سازمان نظام مهندسی استان گیلان افزون بر 21 هزار نفر عضو دارد که این اعضاء در رشته های هفتگانه عمران، معماری، برق، مکانیک، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک فعالیت دارند.
بارش شدید باران 28 و 29 اسفندماه گذشته در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی ، بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
استان مازندران نیز هفته گذشته دچار سیل شد.
7296 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان گلستان استان گیلان ترافیک سیل مکانیک 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی آب منطقه‌ای هرمزگان بدنبال هشدار قرمز هواشناسی

محمد امین طبسی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: با توجه به پیش بینی‌ها احتمال بالا آمدن آب سطح رودخانه ها، آب گرفتگی معابر و رعد و برق دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای کنترل سیلاب در استان اندیشیده شده است، گفت: جلسات مدیریت مخازن سد‌ها و تامین آب اضطراری بندرعباس تشکیل شده است و به پیمانکاران توصیه شده ماشین آلات سنگین را از مسیر رودخانه‌ها خارج کنند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: به راهداری و دستگاه‌های مربوطه نیز توصیه شده برای سازه‌هایی که بدون آب گذر هستند، تمهیدات لازم برای گذر سیلاب در نظر گرفته شود.

هواشناسی هرمزگان برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه اعلام وضعیت قرمز هواشناسی کرده است.

همچنین به شهروندان توصیه شده است از قرار گیری در حریم رودخانه ها، عبور با خودرو از رودخانه و سفر‌های غیرضروری خودداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • رودخانه سفیدرود، زیستگاه اصلی زادآوری ماهیان خزری
  • تعیین تکلیف اعزام به خدمت ۲ برادر مشمول
  • گسترش حاشیه نشینی در تبریز معضل اساسی است
  • رهاسازی ۴ میلیون بچه ماهی در رودخانه گلستان
  • جایگاه نظارتی نظام مهندسی ساختمان باید تقویت شود
  • ضرورت اجرای دقیق استاندارد ساختمان در آذربایجان شرقی
  • آمادگی آب منطقه‌ای هرمزگان بدنبال هشدار قرمز هواشناسی
  • اعلام آمادگی آب منطقه‌ای هرمزگان بدنبال هشدار قرمز هواشناسی
  • این دانشگاه ایرانی در جمع ۱۰ دانشگاه برتر خاورمیانه