Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@16:49:13 GMT

تردد در گردنه‌های همدان نیازمند زنجیر چرخ است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۱۵۵۰

تردد در گردنه‌های همدان نیازمند زنجیر چرخ است

تین‌نیوز | 

     رییس پلیس راه همدان گفت: ریزش برف و باران تمامی جاده های این استان را لغزنده گرده و تردد از گردنه های همدان نیازمند زنجیر چرخ است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا عزیزی بیان کرد: ریزش برف در گردنه های اسدآباد، همه کسی، سوباشی کبودراهنگ، آورزمان نهاوند و زاغه از شب گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ارتفاع برف در برخی از گردنه ها به 30 سانتیمتر هم می رسد با این وجود تیم های راهداری در حال نمک پاشی و بازگشایی راه ها هستند.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: ماموران پلیس راه از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری کرده و اجازه ورود آنها را به گردنه ها نمی دهند.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: با وجود توصیه های مکرر پلیس برای همراه داشتن وسایل زمستانی اما بیشتر خودروهای عبوری از جاده های همدان، زنجیر چرخ همراه ندارند.

وی به مسافران نورزی توصیه کرد: از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت ضرورت سفر تجهیزات زمستانی، لباس گرم و زنجیر چرخ به همراه داشته و علاوه بر استفاده از لاستیک های آج دار و یخ شکن، باک سوخت وسیله نقلیه را پیش از سفر پر کنند.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: با توجه به لغزندگی جاده هم اینک سرعت خودروها به کمتر از 50 کیلومتر در ساعت رسیده است.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: شمار متوفیان سوانح جاده ای نسبت به سال گذشته تغییر نداشته است اما شمار مجروحان چهار درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: بیشترین میزان مجورحان سوانح جاده ای همدان مربوط به 24 ساعت گذشته است که در چهار سانحه رانندگی 18 تن مجروح و مصدوم شدند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ریزش برف گردنه های همدان گردنه های اسدآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: جاده خور به سمت نایین و اصفهان محدوده گردنه زنجیرگاه بدلیل آبگرفتگی و نبود ایمنی كافی تا اطلاع بعدی مسدود شد و رانندگان از مسیرجایگزین اردکان-چوپانان استفاده کنند.
سرهنگ علی مولوی با اشاره به اینکه امروز همچنین گردنه ظفرقند،زواره و نطنز هم که در پی بارش و سیلابی شدن بسته شده بود بازگشایی شد افزود: با توجه به لغزنده بودن سطح بیشتر جاده های استان رانندگان با سرعت مطمئن تردد کنند.
وی تاکید کرد: رانندگی با سرعت مطمئن لازمه یک سفر ایمن است و افراد بدانند جاده‌های لغزنده به راحتی کنترل خودرو را از دست راننده خارج می‌کند.
مسافران در صورت ضرورت سفر در محور‌های مواصلاتی استان با استفاده از سامانه ۱۴۱ در جریان وضعیت محور‌های مواصلاتی قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم