Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@16:20:37 GMT

راه های قزوین لغزنده هستند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۱۶۱۳

راه های قزوین لغزنده هستند

سرهنگ نصرالله بیگلری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تفاوت رانندگی در شرایط هوای بارانی و عادی، افزود: در آغاز بارندگی جاده ها به دلیل وجود چربی های حاصل از نشت روغن، لغزنده تر بوده که در این هنگام رانندگان باید با سرعت پایین تر ادامه مسیر داده و رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل را نیز حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ بیگلری با اشاره به اینکه رانندگان در هوای بارانی هر چند مرتبه یک بار باید به آرامی ترمز کنند تا دیسک های ترمز دچار مشکل نشوند، اضافه کرد: هنگام عبور از مناطق کوهستانی و گردنه ها و در سر پیچ ها سرعت خودرو باید به حداقل کاهش یابد.
رییس پلیس راه قزوین گفت: رانندگان هنگام رانندگی ضمن رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل، از سرعت زیاد و سبقت های بی مورد خودداری کنند زیرا پلیس در صورت مشاهده با متخلفان به شدت برخورد می کند.
وی یادآور شد: با ورود سامانه بارشی از شب گذشته که منطقه را تحت تاثیر خود قرار داده، هم اکنون شاهد بارش در سطح تمامی راه های ارتباطی این استان هستیم.
این مسئول انتظامی یادآور شد: هم اکنون وضعیت ترافیکی در سطح راه های ارتباطی استان عادی بوده و تردد خودروها به شکل روان جریان دارد.
به گفته وی، خوشبختانه رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه های پلیس حوادث ناگواری را از آغاز تعطیلات نوروزی در جاده های قزوین رقم نزده و آمار تلفات جاده ای استان نیز از 25 اسفند ماه تا امروز نیز در عدد پنج فقره متوقف مانده است.
6 هزار و 670 کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و مابقی آن نیز راه روستایی است.
8054*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان قزوین بزرگراه پلیس راه تعطیلات نوروزی قوانین راهنمایی و رانندگی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از شناسایی و دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر در شهر قزوین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ فرهاد علی بیگی، اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه 2 نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قزوین شناسایی شد.

 وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضایی هر 2 متهم را در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در بازدید انجام شده از مخفیگاه متهمان 551 گرم تریاک، 260 عدد قرص متادون و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزیع مواد مخدر کشف شد، خاطرنشان کرد: هر 2 خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • نرخ حمل کالا از حالت توافقی خارج شود
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • عکس متفاوت از پلیس زن در قزوین/عکس
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است