Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@05:23:35 GMT

امروز و فردا سفر نکنید/ احتمال انسداد جاده چالوس

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۱۶۵۶

امروز و فردا سفر نکنید/ احتمال انسداد جاده چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از رانندگان خواست تا حد امکان امروز و فردا در محورهای کوهستانی و حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به تداوم بارش باران در اکثر محورهای کشور گفت: توصیه می‌کنیم رانندگان امروز و فردا (پنجم و ششم فروردین 98) از سفرهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی و مسیرهای منتهی به رودخانه‌ها و مسیرهایی که احتمال آبگرفتگی در آنها وجود دارد به طور جدی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از انسداد محور هراز به دلیل ناامنی مسیر و احتمال ریزش سنگ تا اطلاع ثانوی خبر داد و متذکر شد: این وضعیت در محور چالوس نیز محتمل است و پلیس در حال رصد این محور است که در صورت ناایمنی مسیر، نسبت به انسداد آن اقدام شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تردد در جاده کندوان امروز شنبه ۲۵ فروردین

فرمانده پلیس راه کندوان، وضعیت تردد در جاده کندوان، امروز، شنبه بیست‌وپنجم فروردین را تشریح کرد.

محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران ترافیک در محور کندوان را هم‌اکنون به‌صورت دوطرفه مقطعی پرحجم و روان دانست و اظهار کرد: این محور روز گذشته ترافیک سنگین و پرحجمی را تجربه کرده بود اما با حضور تیم‌های پلیس راه استان، فراجا و حضور میدانی رئیس پلیس راه فراجا و رئیس پلیس راه استان تردد با سلامت صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه با تلاش همه عوامل راهداری و فراجا پایان این ترافیک تا ساعت حدود پنج بامداد امروز ادامه داشت، گفت: خوشبختانه این ایام را بدون هرگونه حادثه‌ای پشت سر گذاشتیم که جا دارد از صبوری مردم فهیم منطقه مرزن‌آباد و روستاهای هم‌جوار و کسبه‌های این محور که همواره مهمان‌نوازی و قانون‌مداری و تکریم را در سرلوحه کار خود قرار دادند، قدردانی شود.

فرمانده پلیس راه کندوان خاطرنشان کرد: پلیس راه مازندران با افتخار در خدمت هم‌وطنانمان است و تلاش شبانه‌روزی در جهت کاهش سوانح رانندگی و انضباط‌بخشی در امر ترافیک را در دستور کار خود قرار داده است.

کد خبر 743982

دیگر خبرها

  • هشدار لغزندگی جاده‌ها برای ۷ استان به دنبال سامانه بارشی تا فردا
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • مسافران امروز ۲۷ فروردین بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند
  • مه‌گرفتگی و بارش باران در اکثر محورهای خراسان رضوی
  • انسداد برخی جاده‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد
  • چهره مناطق کوهستانی خراسان‌رضوی زمستانی شد/لغزندگی جاده‌ها
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • وضعیت تردد در جاده کندوان امروز شنبه ۲۵ فروردین
  • ترافیک نیمه سنگین در راه‌های خروجی مازندران