Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۳ محور ورودی استان به دلیل بارندگی باران و برف و بالا آمدن رودخانه تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی افزود: بارش‌های اخیر در مناطق شمال، شرق و غرب استان باعث مسدود شدن جاده قدیم پل زال - اندیمشک به دلیل ریزش کوه و محور بستان - چذابه (جاده قدیم) به دلیل طغیان رودخانه شده و تردد از جاده جدید امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی نیا عنوان کرد: محور اندیکا - شهرکرد در محدوده گردنه چری به دلیل ریزش دیواره کوه و بارش شدید برف و باران مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: مسافران و رانندگانی که قصد سفر از این محور‌ها را دارند تا حد امکان از تردد غیر ضروری خودداری کنند تا وضعیت به حالت عادی برگردد.

وی افزود: مسافران نوروزی برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها و محور‌های استان با شماره گیری سامانه ۱۴۴ به صورت شبانه روزی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند و نیرو‌های راهداری با آمادگی کامل و فعالیت شبانه روزی تلاش می‌کنند مسافران سفر‌های ایمنی در استان داشته باشند.

انتهای پیام/م

محور های ورودی خوزستان بسته است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد افزود: بر اثر بارندگی‌های اخیر در ۲۴ ساعت گذشته و افزایش بارندگی‌ها از بامداد امروز، راه ارتباطی ۲۰ روستای حوزه شهرستان‌های سراوان، مهرستان، سیب و سوران و گلشن در اثر بارندگی‌های سیل آسای اخیر مسدود شده است.

وی افزود: علاوه بر این محورها، محور گلشن، سراوان، مهرستان، ایرانشهر، گشت، سراوان و محورهای فرعی سوران، پسکوه و مهرستان، سوران تا اطلاع ثانوی مسدود است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تمامی امکانات راهداری از جمله ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در شهرستان‌های مورد نظر مستقر شدند و تلاش راهداران برای بازگشایی این محورها ادامه دارد.

کرد بیان کرد: هم استانی‌ها، با توجه به شدت بارش‌ها از سفرهای غیر ضروری خودداری و می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

کد خبر 6081476

دیگر خبرها

  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی کشور
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است