Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر جوان چلسی از نشان دادن توانایی‌هایش در هیچ سطحی خجالت نمی‌کشد.

طرفداری- کالوم هادسون اودوی از تاثیر جیدون سانچو جهت سازگاری خودش در تیم ملی انگلیس گفته است.

به نقل از FFT، هادسون اودوی و سانچو که از امیدهای نسل جدید سه شیرها هستند، در جریان پیروزی ۵-۰ انگلیس مقابل جمهوری چک به میدان رفتند. هادسون اودوی ۱۸ ساله در مصاحبه‌ای گفت:

ما از سنین خیلی پایین یکدیگر را می‌شناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قبل رو به روی هم بازی می‌کردیم و دوستان نزدیکی بودیم. ما همیشه خارج از زمین بازی هم با هم حرف می‌زنیم و با هم تماس می‌گیریم تا از اوضاع یکدیگر با خبر شویم. او فصل خیلی خوبی را سپری کرده است. او از روز اول حضور در تیم ملی انگلیس به من کمک کرد و همیشه باعث شد اعتماد به نفس داشته باشم و با آرامش کار کنم. داشتن دوستی مثل او که راه ورود به تیم را برای‌تان باز کند و کمک حال شما باشد، خیلی خوب است؛ شگفت انگیز است. 

این دو بازیکن به اصل لذت بردن از فوتبال پایبند مانده‌اند. 

هر دوی ما دقیقا به همان شکلی بازی می‌کنیم که در خیابان‌ها و پارک‌ها بازی می‌کردیم. ذهنیت زدن به دل مدافعان را همراه با خود داریم. این که اعتماد به نفس داشته باشیم، خودمان باشیم و جلوی هیچکس خجالت نکشیم. این که اعتماد به نفس و مهارت لازم برای انجام این کار را داریم، خیلی خوب است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار موفق از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی اورتون به میدان رفت و با دو گل برابر حریف قدیمی و همشهری شکست خورد تا از کورس قهرمانی جا مانده باشد.

این شکست در حالی رقم خورد که لیورپول تا چند هفته قبل در صدر جدول این رقابت‌ها ایستاده بود اما حالا به نظر می‌رسد که اختلاف امتیاز آنها با آرسنال و منچسترسیتی در فاصله تنها چند هفته به پایان مسابقات به این تیم اجازه کسب عنوان قهرمانی را نخواهد داد.

فن دایک پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« از بسیاری جهات ناامید کننده ظاهر شدیم. اگر قرار باشد مثل امروز بازی کنیم هیچ شانسی نداریم برای اینکه خودمان را در کورس قهرمانی ببینیم.

من فکر می‌کنم که همه بازیکنان باید در آینه به خودشان نگاه کنند، عملکرد خودشان را بررسی کنند و به این فکر کنند که آیا واقعا با تمام وجود جنگیدند. آیا واقعا می‌خواهند که قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کنند؟

ما به جنگیدن ادامه خواهیم داد چون پس از امشب هم چند بازی دیگر در پیش داریم اما اگر بخواهیم چنین عملکردی مانند امروز ارائه دهیم... اگر نتوانیم در دوئل‌ها پیروز شویم و این فرصت را به حریف بدهیم که بارها به سمت دروازه ما شلیک کند، هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • آثار غیرشعاری می تواند ذهنیت جوانان را به فرزندآوری مثبت کند
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ