Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عواید حاصل از بلیط فروشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان وذوب آهن اصفهان به سیل زدگان شمال کشور اختصاص می‌یابد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مدیر عامل باشگاه سپاهان ضمن ابراز تأسف از حادثه پیش آمده در استان گلستان و خساراتی که به مردم این منطقه وارده شده است در گفت‌وگو با پایگاه خبری سپاهان خاطر نشان کرد:

وظیفه ما است که در این شرایط پیش آمده به هموطنانمان در استان گلستان یاری رسانیم و به همین منظور تصمیم گرفته شد به عنوان میزبان این مسابقه درآمد حاصل از بلیط فروشی دربی اصفهان به سیل زدگان شمال کشور اختصاص یابد که بر همین اساس علاقمندان، هواداران طلایی دل  و مردم نوع دوست اصفهان می‌توانند بصورت همت عالی و آنچه که در توان دارند با خرید بیش از یک بلیط در کمک رسانی به سیل زدگان استان گلستان در این امر خیر و خدا پسندانه مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر با توجه به هماهنگی به عمل آمده با سازمان هلال احمر اصفهان، نیروهای امداد رسان در ورزشگاه نقش جهان مستقر خواهند شد و آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی همشهریان عزیز خواهند بود.

گفتنی است دیدار معوقه از هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، بین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان روز سه شنبه ششم فروردین ماه از ساعت ۱۶:۰۰ در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسعود تابش لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان تیم ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، در این نامه آمده است: با احترام به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

در ادامه این نامه آمده است: بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس عصر جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • بومی سازی صفحه ضدگلوله برای دستگاه مه ساز امنیتی در اصفهان
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • بشار اسد : هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم / می‌دانیم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، اما سیاست، هنر ممکن است
  • سپاهان ب در نقش جهان میزبان آسمان گلستان