Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@23:43:03 GMT

سامانه بارشی در قزوین فعال است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۱۸۱۲

سامانه بارشی در قزوین فعال است

قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: سامانه بارشی تا اواخر هفته جاری در قزوین فعال است.

یوسف شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، تا ظهر چهارشنبه همچنان تداوم فعالیت سامانه بارشی را در استان خواهیم داشت که پیامد آن بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید و در مناطق کوهستانی بارش برف و باران خواهد بود؛ برای صبح فردا به صورت موقت از شدت ناپایداری ها کاسته شده و از ظهر مجدد ادامه فعالیت این سامانه بارشی را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وضعیت آب و هوای استان قزوین از روز دوشنبه تا روز بعد به صورت ابری همراه با بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در مناطق کوهستانی و سردسیر برف و باران و برای روز سه شنبه تا روز چهارشنبه به صورت نیمه ابری تا ابری از ظهر بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد مناطق کوهستانی برف پیش بینی می شود.

شیخ الملوکی یادآور شد: وضعیت ابری همراه با بارش باران گاهی وزش باد نسبتا شدید و در مناطق کوهستانی و سردسیر برف و از بعدازظهر کاهش ابر نیز برای روز چهارشنبه هفتم فروردین ماه سالجاری تا روز پنج شنبه هشتم فروردین ماه پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با اشاره به بیشینه و کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته تصریح کرد: کمینه دما مربوط به شهر سیردان با یک درجه سلسیوس بالای صفر و بیشینه دما نیز مربوط به شهر رازمیان با ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

وی اضافه کرد: بیشترین بارش ها مربوط به شهرستان آوج با ۱۴/۶ میلی متر و کمترین بارش ها مربوط به شهر معلم کلایه با ۴ میلی متر بارش بوده است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین سامانه بارشی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان

علی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی، تا عصر امروز با تداوم فعالیت سامانه بارشی، آسمان استان ابری همراه با کاهش دما و به تناوب بارش باران و در برخی نقاط پدیده مه مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه بارش برف در قلل مرتفع استان پیش بینی می‌شود، افزود: از ظهر امروز چهارشنبه فعالیت سامانه کاسته می‌شود و به تدریج از عصر کاهش ابر و پدیده مورد انتظار است.

کارشناس هوا شناسی استان گلستان گفت: تا اواسط هفته آینده جو استان پایدار و روند دما افزایشی خواهد بود.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۵ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۱۸ درجه برسد.

کد خبر 6087266

دیگر خبرها

  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • بارش‌های رگباری باران در گیلان