Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@10:26:54 GMT

برخی منازل در شیراز دچار آبگرفتگی شدند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۱۸۲۹

برخی منازل در شیراز دچار آبگرفتگی شدند

شیراز-ایرنا- مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: بیش از 6 مورد آبگرفتگی منازل و مجتمع های مسکونی و تجاری در بارندگی دوشنبه پنجم فروردین 98 در این شهر رخ داده که احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

علیرضا عدلو دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تاکنون این شش مورد آبگرفتگی در شیراز به سامانه 125 آتش نشانی گزارش شده است که کارکنان شهرداری های مناطق و ماموران آتش نشانی برای تخلیه آبگرفتگی ها به محل اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: قطعا تعداد آبگرفتگی ها تا ساعات آینده در شیراز افزایش خواهد یافت و اولویت تخلیه آبگرفتگی با منازل ناایمن است که احتمال تخریب آنها وجود دارد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر ماموران آتش نشانی و کارکنان شهرداری مناطق شیراز در حال تخلیه آبگرفتگی این منازل هستند.
عدلو بیان کرد: لازم است شهروندان با سعه صدر با نیروهای شهرداری و آتش نشان همکاری کنند تا عملیات امداد به صورت درست انجام شود.
بارش شدید باران از اوایل دوشنبه پنجم فروردین 98 در شیراز موجب بسته شدن کنارگذرهای رودخانه خشک و آبگرفتگی معبر در دروازه قرآن شد که این دروازه، محل ورود به شمال این شهر است.
9873 /1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آبگرفتگي منازل بارندگي شديد شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر درمازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی، زمان فعالیت این سامانه را از عصر دوشنبه تا اواخر وقت روز سه‌شنبه هفته جاری اعلام و پیش بینی کرد که آسمان مازندران در طی این مدت با بارش باران، وزش باد به نسبت شدید، احتمال وقوع رعد و برق و در مناطق کوهستانی با بیش ۲ هزار و ۵۰۰ متر ارتفاع با بارش برف همراه خواهد بود که البته بارش‌ها در مناطق کوهستانی محسوس‌تر است.

هواشناسی منطقه اثر این سامانه را شامگاه دوشنبه در ارتفاعات و در روز سه‌شنبه نیز در مناطق مناطق مختلف استان اعلام کرد و نسبت به لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در تردد محورهای کوهستانی، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی و احتمال خسارت به پوشش خزانه برنج در طی این مدت هشدار داد.

هواشناسی مازندران در اخطاریه سطح نارنجی خود به شهروندان توصیه کرد که علاوه بر انجام اقدامات پیشگیرانه و خودداری از فعالیت‌ها کوهنوردی و چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، از استقرار یافتن در مناطق مرتفع و اتراق و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها در طی این مدت خودداری کنند.

کد خبر 6084680

دیگر خبرها

  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند
  • هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر درمازندران