Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@19:35:52 GMT

مرگ کارگر چاه‌کن در عمق ۱۵۰ متری چاه در خمینی‌شهر

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۱۸۳۶

به گزارش ایلنا، روز گذشته (۴ فروردین ماه ) یک کارگر مقنی حین  انجام کار بر اثر سقوط در چاهی به عمق ۱۵۰ متر در یکی از مناطق شهر کوشک شهرستان خمینی‌شهر اصفهان جان خود را از دست داد.

بر اساس گزارش سرهنگ علی جعفری نژاد (فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر)، این کارگر چاه‌کن  ۴۵ سال سن داشت وعلت سقوط وی نیز بی‌احتیاطی و رعایت نکردن نکات ایمنی  بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حوادث کار اصفهان شهر کوشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب‌افکن استراتژیک روسیه سقوط کرد

به گزارش خبرآنلاین رسانه‌های روسیه گزارش دادند یک فروند بمب‌افکن راهبردی از نوع توپولف ۲۲ام۳ سوپرسونیک نیروی هوا-فضای ارتش روسیه کمی بعد از اجرای ماموریت در اوکراین، در حالی که دو بمب‌افکن دیگر از همین مدل آن را همراهی می‌کردند در منطقه استاوروپل در جنوب روسیه سقوط کرده است.

به نقل از ایسنا «ولادیمیر ولادیمیروف»، فرماندار استاوروپل گفت این بمب‌افکن متعلق به دوران شوروی سابق در منطقه «چروونو گواردیسکی» در استاوروپل سقوط کرده و خلبان‌هایش پیش از سقوط توانسته‌اند از هواپیما خارج شوند.

به نوشته پایگاه «دیفنس بلاگ» تیم‌های جستجو و نجات این خلبان‌ها را به جز یک نفر که مفقود است یافته و به تاسیسات پزشکی منتقل کردند.

وزارت دفاع روسیه تایید کرد بمب‌افکن دوربرد توپولف ۲۲ام۳ ارتش این کشور بعد از تکمیل ماموریت و حین بازگشت به پایگاه سقوط کرده است. طبق اعلام این وزارتخانه هیچ مهماتی در این بمب‌افکن وجود نداشت و گزارش‌های اولیه حاکی از آن هستند که نقص فنی عامل سقوط این بمب‌افکن بوده است.

ویدیویی از سقوط این بمب‌افکن در زمینی نزدیک به یک منطقه مسکونی در حالی که آتش گرفته در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است.

بمب افکن توپولف ۲۲ام۳ که در ائتلاف ناتو با عنوان بمب افکن «بک فایر» شناخته می‌شود یک بمب‌افکن سوپرسونیک تولید شده در دهه ۱۹۶۰ است. ارتش روسیه از این بمب‌افکن برای اجرای حملات هوایی در میادین مختلف از جمله میدان جنگ اوکراین استفاده می‌کند.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896981

دیگر خبرها

  • سقوط بمب‌افکن استراتژیک ارتش روسیه در استاوروپل (+عکس)
  • گزارش سفر رئیسی به سمنان / دیدار با مردم دامغان در مصلای امام خمینی (ره)
  • گزارش سفر رئیسی به دامغان / دیدار با مردم در مصلای امام خمینی (ره)
  • بمب‌افکن استراتژیک روسیه سقوط کرد
  • آتش سوزی در شرق تهران / 6 کارگر جانباختند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • فوت پسر ٨ ساله در اثر سقوط در رودخانه
  • یک متر خانه در این منطقه ۲ میلیارد است!