Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:19:04 GMT

لایروبی گرگانرود در حال انجام است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۱۸۳۹

لایروبی گرگانرود در حال انجام است

به گزارش خبرنگار مهر، میرمحمد غراوی ظهر دوشنبه در خصوص آخرین ضعیت سیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مهم ترین اقدامات برای پیشگیری از ورود سیلاب و طغیان لایروبی گرگانرود در محدوده اتصال به دریا است که با همکاری نیروهای مسلح و با امکانات ارتش و سپاه انجام می شود.

وی با بیان اینکه با این عمل زمان تخلیه سیلاب به‌سمت دریا افزایش می‌یابد، گفت: با توجه به بارشی که از ساعاتی پیش آغاز شده روز گذشته با بالگرد امدادرسانی صورت گرفت و آذوقه کافی در بین مردم سیل زده صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غراوی ادامه داد: یکی از مشکلات ما هم اکنون روستاهای پایین درست آق قلا و شهرک صنعتی آق‌قلا است که به بخش هایی از فرودگاه گرگان هم سرایت کرده و جاده را مسدود کرده است.

طبق گفته سرپرست استانداری گلستان تلاش برای بازگشایی راه و هدایت آب به سمت رودخانه قره‌سو ادامه دارد.

کد خبر 4575233

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان استانداری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مهدی اکبری گفت: برای تسهیل و تسریع در امر آبرسانی شالیزار‌های شهرستان رشت تاکنون ۵۹ کیلومتر از ۱۰۰ کیلومتر نهر‌های اصلی در روستا‌های خشکاروندان بخش کوچصفهان، جیرکویه بخش خشکبیجار، آسید شریف و طرازکوه بخش مرکزی این شهرستان لایروبی شده است.

مدیر منابع آب منطقه مرکزی گیلان با اشاره به اینکه لایروبی انهار تعییت شده شهرستان رشت با ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین در حال انجام است تصریح کرد: شالیکاران شهرستان باید با استفاده از منابع آبی محلی و در دسترس، مراحل مقدماتی کشت برنج را در زمین‌های خود انجام دهند.

دیگر خبرها

  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم
  • سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد + فیلم
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر رودخانه‌های استان قزوین برای پیشگیری از سیل
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • سد سازی در جنوب سیستان و بلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر را درگیر کرد
  • سدسازی در جنوب سیستان وبلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت
  • لایروبی و مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان برای مهار سیلاب