Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی بر برگزاری سی وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن به‌عنوان عامل گسترش مودت و ایجاد صلح در بین کشورهای اسلامی تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از ستاد خبری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی با بیان اینکه اصل و اساس انقلاب اسلامی بر پایه کلام‌الله مجید است، تصریح کرد: اصل و اساس انقلاب اسلامی بر مبنای قرآن به‌عنوان منشور آسمانی، الهی و اسلامی است، لذا از آنجایی که مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود می‌تواند به تعمیق مودت و گسترش صلح در بین کشورهای اسلامی کمک کند و چهره ایران اسلامی را به جهان اسلام و سایر کشورها بشناساند و امنیت و ثبات کشورمان را به رخ جهانیان بکشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس ادامه داد: برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن می‌تواند توجه جهانیان به قرآن از سوی جمهوری اسلامی را نشان دهد و تأثیر شگرفی نیز ازلحاظ داخلی بر جوانان کشور ما خواهد داشت.

حسن نوروزی یادآور شد: جهانیان بدانند که انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به قرآن دارد لذا از برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در جمهوری اسلامی ایران حمایت و در آن شرکت خواهیم کرد.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم اصل فرهنگ اسلامی توسعه یابد باید جوانان را به‌سوی قرآن سوق دهیم و راه سوق دادن آن‌ها به‌سوی فرهنگ انقلاب اسلامی کلام‌الله مجید است.

سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس دهم یادآور شد: توجه به قرآن کریم و برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در جمهوری اسلامی نشان‌دهنده این موضوع است که انقلاب اسلامی نه امپریالیستی نه سوسیالیستی و نه مارکسیستی است بلکه انقلابی صد درصد اسلامی و الهی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف قرآن کريم کشورهای اسلامی مسابقات قرآنی وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خوشنویسی آیات قرآن، نقطه مشترک آثاری است که در بخش هنری نمایشگاه قرآن کریم ارائه شده اند. در این بخش ، حدود ۳۰۰ اثر از هنرمندان داخلی و خارجی، با موضوع آیات قرآن کریم، توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه را جلب می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • رونمایی از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان
  • گزارشی از آخرین شب برگزاری بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ حضور وزیر ارشاد در برنامه ویژه عتبه عباسی
  • مومن با تقوا پیشه کردن راه وحدت را پیش گرفته و از اختلاف دوری می کند
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • برنامه محفل انقلاب بزرگی در ایران و کشورهای جهان ایجاد کرد
  • برنامه محفل یک انقلاب بزرگی در ایران و کشورهای جهان ایجاد کرد
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • بخش بین الملل نمایشگاه قرآن
  • ابعاد مختلف ماه مبارک رمضان، وحدت و تقریب را میان امت اسلامی پررنگ می کند