Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@15:20:54 GMT

بازی در برابرتماشاگران ایرانی سخت است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۰۹۵

بازی در برابرتماشاگران ایرانی سخت است

المپیک عراق با کسب پیروزی مقابل ترکمنستان ، اکنون با یک نتیجه تساوی در روز سه شنبه (فردا) برابر امید های ایران به طور مستقیم به دور دوم صعود خواهد کرد.

 به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال المپیبک عراق موفق شد در دومین دیدار خود ازمرحله اول گروهی مقدماتی المپیک 2020  با نتیجه دو بر صفر ترکمنستان را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عراقی ها با توجه به شرایط جدول رده بندی در گروه سوم این رقابت ها، حالا در بازی سوم با کسب یک تساوی مقابل ایران می توانند به عنوان تیم اول گروه صعود کند و هر کدام ازتیم ها اگر درجایگاه دوم گروه قرار بگیرند برای صعود باید منتظر محاسبات پیچده ای بشوند.


در همین رابطه حیدر نجم مربی تیم فوتبال المپیک عراق اعتقاد دارد:« بازی بسیار حساسی در پیش رو داریم و باید در این دیدار تمام تلاش خود را بکار گیریم چرا که در مصاف با ایران اجازه هیچ گونه اشتباهی را نداریم .»


وی در ادامه اشاره کرد:« در چند روز گذشته به خوبی بازی های تیم المپیک ایران را زیر نظر داشتیم و به خوبی  آنها را آنالیز کرده ایم ضمن آنکه از نقاط قوت و ضعف رقیبمان اطلاع داریم. این در حالی است که ما تنها به فکر صعود از گروه به عنوان تیم اول هستیم  به این خاطر که نمی خواهیم  کارمان  برای حضور در مرحله دوم به اما و اگر بکشد.»


 از طرفی "سجاد جابر "زننده دومین گل عراق مقابل ترکمنستان  گفت:« خوشحالم که توانستم با گلی که به ثمر برسانم شایستگی خودم را به مربیان تیم ثابت کنم . »


وی با اشاره به حضور هواردان ایرانی  افزود:« می دانیم که در بازی بعدی با حضور طرفداران ایرانی کارمان سخت تراست  و آنها به همین راحتی اجازه نمی دهند که ما به هدفمان دراین مسابقات برسیم.»


وی در خصوص بازی مقابل ترکمنستان هم ادامه داد:« ما امروز با وجود مشکلاتی که داشتیم توانستیم بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم و حالامی توانیم با کسب یک تساوی هم به  طور مستقیم به مرحله دوم رقابت ها راه پیدا کنیم.»


سجاد جابر وینگر چپ تیم المپیک عراق که در ترکیب اصلی این تیم بازی می کند در خاتمه اظهار داشت:« باید دربازی مقابل ایران به وظایفی که  اعضای کادر فنی برای ما در نظر می گیرند  توجه کنیم . می دانیم  تیم ایران ضمن اینکه تیم بسیار محمکم تری ازترکمنستان است از حمایت طرفدارنش هم ببهره می برد .»

عراق تیم امید عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق تیم امید عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی

آفتاب‌‌نیوز :

سومین دور از مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ که حکم انتخابی جام جهانی را نیز دارد، با برگزاری ۲ دیدار از گروه B پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار این گروه ازبکستان موفق شد با نتیجه سه بر یک عربستان را شکست داده و به عنوان تیم نخست به دور بعدی صعود کند.

در دیگر دیدار این گروه نیز عراق و استرالیا به مصاف هم رفتند که در نهایت عراق موفق شد حریف خود را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست دهد.

با این اوصاف، ازبکستان با ۹ امتیاز به عنوان تیم اول و عراق با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کردند. عربستان سه امتیازی در رده سوم قرار گرفت و استرالیا نیز با صفر امتیاز، چهارم شد.

در گروه A که بازی‌های آن امروز برگزار شده بود، تایلند در پایان ۹ امتیازی شد. ویتنام با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم جای گرفت و میانمار با چهار امتیاز خود را در رده سوم جای داد. چین هم بدون امتیاز چهارم شد.

در مرحله یک چهارم نهایی تایلند به مصاف عراق می‌رود و ازبکستان نیز باید با ویتنام مصاف داشته باشد.

برنامه بازی‌های فردا به شرح زیر است:

دوشنبه ۳ اردیبهشت‌

کره‌جنوبی - قرقیزستان، ساعت ۱۴:۳۰

ژاپن - تاجیکستان، ساعت ۱۴:۳۰

ایران - کویت، ساعت ۱۷:۳۰

بحرین - افغانستان، ساعت ۱۷:۳۰

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند