Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@10:18:19 GMT

۲ روستای بروجرد دچار آبگرفتگی شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۱۲۴

۲ روستای بروجرد دچار آبگرفتگی شد

معاون فرماندار بروجرد گفت: بر اثر بارش شدید باران، 2 روستای شیروان و قلعه شمسای بروجرد دچار آبگرفتگی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود فلاح  صبح امروز در گفت و گو با سفیر افلاک اظهار داشت: بارش باران از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد که در حال حاضر بیشترین مشکل مربوط به 2 روستای شیروان و قلعه شمسا است که آب ناشی از بارش باران وارد تعدادی از منازل در این روستاها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: با کمک نیروهای امداد رسان هم اکنون تخلیه آب از منازل این روستاها در حال انجام است و تلاش می شود تا آب باران به سمتی دیگر هدایت شود تا از ورود به سایر منازل جلوگیری شود.

 

به گفته وی در روبروی دانشگاه آیت اله بروجردی نیز آبگرفتگی رخ داد که تخلیه آب و هدایت آب به سوی دیگر توسط نیروها در حال انجام است.

 

فلاح تصریح کرد: بارش شدید باران سبب آبگرفتگی در میدان صفا، عشایر  و جنوب شهر بروجرد شده که رفع مشکل در این نقاط در حال انجام است.

 

وی بیان کرد: در برخی از روستاها مشکلات آبگرفتگی رخ داد که به صورت موردی بود و توسط اهالی روستا و دهیاری ها مشکل برطرف شده است و بیشترین مشکل در 2 روستای شیروان و قلعه شمسا بوده که در حال برطرف شدن است.

 

معاون فرماندار بروجرد اضافه کرد: با توجه به این که این سامانه بارشی تا فردا در منطقه فعال است و بارش های شدیدی را به دنبال دارد، شهروندان در شهر و روستا در صورت هر گونه مشکل و آبگرفتگی سریعا به فرمانداری یا شهرداری اطلاع دهند تا سریعا برای رفع مشکل اقدام شود.

 

به گفته وی هم اکنون همه راه های شهرستان بروجرد اعم ازراه های اصلی و روستایی باز و تردد در آنها جریان دارد ولی از همه شهروندان درخواست می شود تا خروج کامل این سامانه بارشی از سفرهای غیر ضروری جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از امدادرسانی نیروهای امدادی با حضور یک تیم ۴ نفره به همراه موتور پمپ و کف‌کش در مناطق و منازل آبگرفتگی در سطح شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های شدید در روستای ده جمال شهرستان بهاباد استان یزد و آبگرفتگی در این مناطق، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به تخلیه آب از منازل متأثر از سیلاب کردند.

کد خبر 747310

دیگر خبرها

  • بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • فیلمی از وقوع سیلاب بر اثر بارش باران در روستای نایه
  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در جوانرود
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در هرسین