Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سعید مومنی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران صبح امروز از روند اجرای عملیات ترمیم خط ۱۲ اینچ تغذیه بالاتجن قائمشهر بازدید کرد.

در این بازدید، مومنی ضمن قدردانی و خسته نباشید به مدیرعامل و معاونین فنی و مهندسی و بهره برداری و کارکنان اجرائی و عملیاتی گاز استان مازندران که در تعطیلات نوروزی به صورت جهادی در راه خدمت به مردم و پایداری گاز منطقه فوق تلاش کردند؛ بر ادامه روند و پایداری گاز در مناطق سیل زده تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: ارائه گاز ایمن و پایدار به مشترکان از وظایف مهمی است که برعهده داریم و در این بخش همه همکاران شرکت ملی گاز با همه توان تلاش دارند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران تغذیه سیل گاز مدیر عامل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض بیش از پنج هزار کنتور فرسوده آب مشترکین در استان یزد

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: با هدف کاهش هدررفت آب، شناسایی آب‌های بدون درآمد و شناسایی دقیق مصرف آب، در سال گذشته بیش از پنج هزار کنتور فرسوده تعویض شده است.

او افزود: برای تعویض کنتور هیچ وجهی از مشترکان دریافت نمی‌شود و مشارکت مردم در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد تاکید کرد: در صورت سهل انگاری مشترک در نگهداری از کنتور و احتمال خسارت به کنتور از قبیل یخ زدگی، شکستگی و…. هزینه تعویض از مشترک دریافت می‌شود.

علمدار با بیان اینکه بیش از ۲۵ هزار کنتور فرسوده در استان وجود دارد، ادامه داد: هزینه ریالی تعویض کنتور‌های خراب در سال گذشته بیش از هشتاد میلیارد ریال بوده که از سوی این شرکت تامین شده است.

او کنتور‌های فرسوده مشترکین آب را یکی از عوامل مهم در افزایش میزان آب بدون درآمد دانست و گفت: عمر کنتور‌های مشترکین، حداکثر هشت سال است که معمولا به علت محدودیت‌های مالی، شرکت‌های آب و فاضلاب قادر به تعویض تمامی کنتور‌های فرسوده نیستند نقش کنتور‌های فرسوده در هدررفت ظاهری آب در بسیاری از موارد از نقش کنتور‌های خراب بیشتر است، زیرا برای مشترکین دارای کنتور خراب، بر اساس میانگین مصرف دوره‌های مشابه قبل قبض صادر می‌شود در حالیکه برای کنتور‌های فرسوده، اعداد قرائت شده، معیار صدور قبض است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای درخواست تعویض کنتور و کلیه خدمات از طریق سامانه ۱۲۲، درگاه اینترنتی ساحل به آدرس eg.abfayazd.it و یا دفاتر پیشخوان دولت اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • خواب آلودگی عامل مرگبارترین سانحه نوروزی کشور/ عیادت سردار مومنی از مصدومان تصادفات در سمنان
  • سازه‌های اصلی رژیم صهیونیستی آسیب سخت دیده است
  • لاوروف: اروپا در بحران اوکراین آسیب جدی دیده است
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • تعویض بیش از پنج هزار کنتور فرسوده آب مشترکین در استان یزد
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • تعمیر سیم های شارژ آسیب دیده توسط تعمیرکار مشهور تایوانی (فیلم)
  • آبگیری سد تاخیری - تغذیه‌ای تنگ خمار فسا
  • استفاده مکرر از روغن سرخ کردنی روند آسیب مغزی را تسریع می کند
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)