Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:51:26 GMT

سیلاب 30 راس گوسفند را در کرمانشاه تلف کرد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۱۸۰

سیلاب 30 راس گوسفند را در کرمانشاه تلف کرد

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کرمانشاه گفت: براثر شدت بارندگی 24 ساعت اخیر و جاری شدن سیلاب 2 رودخانه « رازآور و قره س» در این شهرستان 30 راس گوسفند تلف شد.

فضل الله رنجبر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این تعداد گوسفند بر اثر ریزش سقف یک واحد دام سنتی در روستای 'گیوه دره' دهستان عثمان وند بخش سر فیروز آباد کرمانشاه تلف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته او، همچنین 20 هکتار از اراضی کشاورزی سطان کوه و میان کوه بخش مرکزی شهرستان نیز براثر بارش شدید باران زیر آب رفت.
فرماندار کرمانشاه در ادامه از آبگرفتگی 22 محله شهر کرمانشاه از جمله الهیه، ملا حسینی، بلوار ظفر، کارمندان، پردیس چقاگلان و غیره در 24 ساعت گذشته خبر داد.
رنجبر همچنین از اسکان 50 خانواده از مسافران نوروزی در مدارس آموزش و پرورش از شب گذشته خبر داد و گفت: اکیپ هایی برای کمک به مسافران نوروزی و هدایت آنها برای اسکان رایگان در سطح شهرستان فعال شده است.
فرماندار کرمانشاه میزان بارش های 24 ساعت گذشته شهرستان کرمانشاه را 45 میلی متر اعلام کرد و بیان داشت: از ابتدای سال زراعی ( مهر ماه97) میزان بارش های شهرستان کرمانشاه به 511 میلی متر رسیده که نسبت به مشابه سال گذشته 150 درصد و نسبت به میانگین بلند مدت 50 درصد افزایش یافته است.
شهرستان کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جای داده است.
3033/3209

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آبگرفتگي شهرستان كرمانشاه اسكان مسافران نوروزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: ۶۹ پروانه فعالیت و بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد فقط ۲۵ معدن، معادل ۴۰ درصد فعال و بقیه راکد هستند.
مسعود اکبری باقرآباد گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابورگفت: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

دیگر خبرها

  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • حفر چاه‌های جذبی پاسخگوی بارش‌های شدید کوتاه مدت نیست + فیلم
  • واکسیناسیون ۲.۵ میلیون راس دام سبک علیه بیماری آبله
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد