Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهدی جلالوند، معاون فرماندار نهاوند در جلسه ستاد بحران شهرستان نهاوند افزود: همه سالن های ورزشی، حسینه و مساجد در آماده باش هستند تا در صورت بروز مشکل مردم در آن اسکان داده شوند.
وی ادامه داد: با توجه به اخطاریه هواشناسی کلیه مرخصی های مدیران تا اطلاع ثانوی لغو و همه اعضای مدیریت بحران تا پایان بارندگیها در آماده باش کامل میباشند همچنین از ظرفیت ماشین آلات بخش خصوصی نیز استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جلالوند اظهارداشت: امور آب و جهاد کشاورزی با همکاری شهرداری با کمک بخش خصوصی دهانه پل ها و نقاط حادثه خیز رودخانه ها را شناسایی و رفع خطر کردند.

این مسئول بیان کرد: هلال احمر نیز ضمن کمک به رانندگان در برف مانده در گردنه گاماسیاب سالن های ورزشی که برای اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است را مورد بازدید و تجهیز قرار داد.

معاون فرماندارخاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه کوهستانهای اطراف نهاوند پر از برف است و ادامه بارشها ممکن است باعث آب شدن برف ها شود و موجب جاری شدن سیلاب شود بر همین اساس همه ادارات و اعضای ستاد بحران برای کمک به مردم باید در حال آماده باش کامل باشند.
وی بیان کرد: رودخانه گاماسیاب یکی از سرچشمه های اصلی کرخه و کارون می باشد که از استانهای کرمانشاه و لرستان عبور می کند و در موقع بارندگی های شدید و ذوب شدن برف هاخسارت زیادی را وارد می کند که در حال حاضر این رودانه پرآب شده است.

جلالوند با اشاره به قطعی برق بعضی از مناطق در نهاوند گفت: توسط چند تیم عملیاتی مشکل قطعی برق رفع شد و چند روستا نیز دوچار آب گرفتگی شده اند که نیروهای امدادی در حال کمک به مردم هستند.

معاون فرماندار نهاوند یاد اور شد: تا این ساعت فقط بالا آمدن رودخانه گاماسیاب نهاوند که از کنار روستای فیازمان می گذرد و همچنین بازگشایی مسیل کانال داخل شهر گیان برای تسهیل درعبور آب باران گزارش شده است.

وی افزود: ۳ دستگاه بیل مکانیکی در فیروزان، برزول و گیان آماده خدمات رسانی است، همچنین آموزش و پرورش نهاوند تمامی سالن های ورزشی مدارس را گرم نگه داشته است تا در شرایط اضطرار اقدام به اسکان سیل زدگان کند.


خبرنگار باشگاه خبرنگار با اشاره به اینکه هم اکنون بارش برف در محور نورآباد به نهاوند در جریان است و گیر افتادن ماشین ها و رها سازی توسط پایگاه امداد و نجات گاماسیاب شهر نورآباد انجام می شود، گزارش داده که در روستای لیلان آب ناشی از بارش در سطح خیابان اصلی جاری شده است همچنین بارش برف امروز صبح در جاده ملایر به همدان موجب کندی رفت و آمد در این مسیر شد.
انتهای پیام/ج

رودخانه گاماسیاب نهاوند پر آب شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری نوروز 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به موزه شهدای نهاوند در ایام نوروز + فیلم

موزه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی شهرستان نهاوند استان همدان با ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت برای نسل جوان در مکان قدیمی غسالخانه شهدا در ایام نوروز ۱۴۰۳ راه اندازی شد و به نمایش بازدیدکنندگان قرار گرفت.

شهروند خبرنگار ما گوشه‌هایی از این موزه را به نمایش گذاشت که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: حسین سهرابی - همدان

بیشتر بخوانید:

افزایش ۱۹ درصدی بازدید از موزه‌های استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بایدن: کشور‌های عربی آماده هستند اسرائیل را به رسمیت بشناسند
  • بایدن: کشور‌های عربی برای اولین بار آماده هستند اسرائیل را کاملاً به رسمیت بشناسند
  • برگزاری جشن سبزه آرایی در نهاوند
  • بایدن: کشورهای عربی آماده‌اند اسرائیل را کاملاً به رسمیت بشناسند!
  • بایدن: کشورهای عربی برای اولین بار آماده هستند اسرائیل را کاملاً به رسمیت بشناسند
  • ادعای بایدن: کشورهای عربی آماده هستند اسرائیل را کاملاً به رسمیت بشناسند
  • حمایت کامل از قهرمانان ورزشی با کمک صنایع و معادن
  • بخش اداری به طور کامل به کنتور‌های هوشمند مجهز می‌شود
  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • نگاهی به موزه شهدای نهاوند در ایام نوروز + فیلم