Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: هم اکنون در برخی از شهرستانها و گردنه ها بارش برف وجود دارد اما تا عصر امروز بارندگی ها بیشتر به صورت رگباری خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر هاشمی صبح امروز در گفت و گو با سفیر افلاک  اظهار داشت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی این سامانه بارشی، بارش های خوبی را به همراه داشت و اخطاریه های لازم در خصوص بارشها ارائه شد و هم اکنون نیز شاهد بارش برف و باران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته میزان بارشها در خرم آباد 69، نورآباد 76، بروجرد 79، الشتر 64، الیگودرز 25، پلدختر 59، کوهدشت 49، دورود 69، ازنا 30، رومشگان 65 و دوره چگنی 66 میلیمتر بوده که بیشترین بارشها مربوط به بروجرد و کمترین بارشها مربوط به شهرستان الیگودرز است.

 

به گفته وی هم اکنون در برخی از شهرستانها و گردنه ها بارش برف وجود دارد اما تا عصر امروز بارندگی ها بیشتر به صورت رگباری خواهد بود و وزش باد نیز پیش بینی می شود.

 

هاشمی تصریح کرد: برای امشب و فردا سه شنبه پیش بینی می شود که از شدت بارشها کاسته شود البته بارندگی ها تا فردا عصر ادامه دارد و بیشتر به صورت متناوب است.

 

وی بیان کرد: امشب و فردا برای شهرستان های بروجرد، الشتر، نورآباد، ازنا، الیگودرز و دورود احتمال بارش برف و برای شهرستان های پلدختر، کوهدشت، خرم آباد احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود.

 

به گفته وی با توجه به فعالیت این سامانه بارشی میانگین بارشها در استان به بیش از 90 میلیمتر خواهد رسید البته ممکن است در برخی از شهرستان میانگین بارشها به بیش از 150 میلیمتر برسد.

 

مدیر کل هواشناسی لرستان تصریح کرد: در همه مناطق استان تا فردا شب دمای هوا پنج درجه کاهش خواهد یافت و هوا سردتر می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوه‌نوردی ممنوع!

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، وضعیت جوی مناطق کوهستانی کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ٧ اردیبهشت)، طی این مدت استقرار هوای پایدار و افزایش دما طی روز در نیمه غربی کشور و تداوم فعالیت سامانه بارشی در بخش‌های شرقی و مرکزی کشور پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی امروز کماکان بارش‌های رگباری و گاهی شدید همراه با رعدوبرق و تگرگ و وزش تندباد در بخش‌های مرکزی و جنوب شرق کشور به‌ویژه ارتفاعات کرمان، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان تداوم دارد که می‌تواند منجر به جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، رانش و لغزش زمین و ریزش سنگ شود.

طی این روز همه فعالیت‌های مرتبط با طبیعت شامل کوهنوردی، دره‌نوردی، پروازهای تفریحی، تردد در حاشیه رودخانه‌ها و … در این مناطق مخاطره آمیز است.

براین اساس روز جمعه بارش‌ها با شدت کمتر و محدودتر در بخش‌های جنوب شرق کشور به‌صورت رگبار و رعدوبرق ادامه دارد و در سایر مناطق کشور با توجه به استقرار هوای پایدار، افزایش دما طی روز و گاهی وزش باد مهمترین پدیده جوی است.

با توجه به بارش قابل ملاحظه برف طی روزهای گذشته در قله‌های مرتفع البرز شرقی، شرایط برای وقوع بهمن در این مناطق مهیاست بنابراین از تردد در مسیرهای مستعد بهمن اجتناب شود.

همچنین وضعیت جوی ارتفاعات شمال تهران، طی این مدت استقرار هوای پایدار پیش‌بینی می‌شود و روزها آفتابی و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

کد خبر 6088282 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوه‌نوردی ممنوع!
  • تداوم بارش‌ها و رگبارهای بهاری در یزد تا فردا
  • تداوم بارش‌ها تا فردا
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • وزش باد شدید
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری