Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل محبان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه استاندار خراسان شمالی بر ارسال آذوقه و تجهیزات ضروری پیش از شروع فعالیت سامانه جدید بارشی در استان تاکید کرده است، اظهار کرد: صبح دوشنبه سه کامیون آذوقه و اقلام ضروری همچون پتو، چادر، نایلون و… بارگیری و به شهرستان‌های راز و جرگلان و مانه و سملقان ارسال شد و سه کامیون دیگر در حال بارگیری برای ارسال به سایر نقاط استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبان افزود: دو کامیون تجهیزات و آذوقه به شهرستان راز و جرگلان، یک کامیون به شهرستان مانه و سملقان و سه کامیون به شهرستان‌های گرمه، جاجرم، شیروان و فاروج ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: تاکنون از طرف هلال احمر خراسان شمالی ۴۱۰ دستگاه چادر، سه هزار و ۶۵۰ تخته پتو، ۲۰۰ تخته موکت، چهار هزار و ۵۴۲ کیلوگرم نایلون، یک هزار و ۹۹۲ انواع کنسرو و ۸۰۰ بسته غذایی به راز و جرگلان، مانه و سملقان و عشایر مستقر در مراوه‌تپه ارسال شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیان کرد: هم اکنون ۱۰ تیم امدادرسانی این جمعیت برای ارزیابی نهایی از وضعیت سیل زدگان روستاهای راز و جرگلان همراه با ۶ خودرو کمک دار در این منطقه مستقر هستند.

محبان اضافه کرد: همچنین ۱۵ تیم امدادرسانی به همراه سه خودرو امدادی در منطقه مانه و سملقان مستقر هستند.

وی با اشاره به بهره برداری از انبار استراتژیک منطقه پیش قلعه در شهرستان مانه و سملقان، گفت: هم اکنون اقلام امدادی در این انبار در محل دو راهی پیش قلعه دپو شده و به مرور نیز شارژ می‌شود.

این مسئول اظهار کرد: همچنین دو انبار موقت در شهرستان‌های مانه و سملقان و راز و جرگلان در نظرفته شده که اقلام و آذوقه در نظر گرفته به آن محل انتقال داده می‌شود.

محبان اعلام کرد: با توجه به اینکه شمار روستاهای دارای آب راه در شهرستان مانه و سملقان بسیار است، از این رو امکان ارسال تجهیزات به این روستا دشوار بوده اما تلاش داریم با مدیریت پیش از آغاز سامانه جدید بارشی اقلام ارسال شود.

وی در ادامه بیان کرد: صبح امروز ۲۴ رول نایلون به منظور پوشش چادر به بخشداری یکه صعود تحویل داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تاکید کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر آغاز دور جدید بارش‌ها، روستاییان نسبت به عایق بندی منازل خود اقلام کنند چرا که نفوذ باد و باران بر منازل خشت و گلی سبب ریزش می‌شود.

کد خبر 4575258 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمرخراسان شمالی سیل کمک رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به باران سیل آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و اظهار کرد: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 6086901

دیگر خبرها

  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده به مخاطبان قزوینی
  • ◄ نوسازی تجهیزات فرسوده بنادر با 2 مانع مواجه است
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم