Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل صندوق اعتباری هنرگفت: هنرمندانی که در جریان سیل اخیر استان گلستان آسیب دیدند از سوی صندوق اعتباری هنر حمایت می شوند.

به گزارزش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر،‌ سید حسین سیدزاده هنرضمن اعلام این خبر گفت: حادثه تلخ سیل اخیر در استان های گلستان و مازندران متاسفانه خسارت سنگینی به هموطنان  عزیزمان در این استان ها وارد ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صندوق اعتباری هنر نیز همگام با سایر نهادهای کشور از روز نخست پیگیر وضعیت هنرمندان سیل زده در این استان ها شد.

 


  مدیر عامل صندوق اعتباری  اظهار داشت: این صندوق در راستای وظیفه ذاتی خود در حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه سراسر کشور از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و نماینده صندوق در این استان (پریسا فاضلی راد) نسبت به شناسایی هنرمندان آسیب دیده از این حادثه اقدام وهنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران آسیب دیده از این حادثه را به صورت همه جانبه حمایت خواهد کرد.

 


مدیرعامل صندوق اعتباری هنر افزود: شماره پیامک 500028160 در تمام ساعات شبانه روز و شماره تلفن 42713610 در تهران و شماره همراه 09215839872 در استان گلستان برای ارتباط مستقیم هنرمندان مناطق سیل زده و نیز هنرمندان سراسر کشور که قصد کمک در این خصوص را  دارند آماده دریافت پیام هاست.

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل گلستان بارندگی و سیلاب سیلاب سیل خسارات سیل گلستان خسارت سیلاب خبرگزاری شبستان مراسم اعتکاف اعتکاف ماه رجب سیل گلستان صندوق اعتباری هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، استاندار در  این مراسم بیان کرد: در مقابل همه کسانی که هنرشان دارای جهت است و با آثار خودشان نقش بسزایی در تبیین و ترویج فرهنگ انقلابی دارند، احترام ویژه قائلم و معتقدم که آثار این هنرمندان همواره در یادها و خاطره‌ها ماندگار است.   اعلایی اضافه کرد: برای من لذت بخش‌ترین زمان‌ها، سپری کردن اوقات با اهالی فرهنگ و هنر است و علت حضور ما در این مراسم نیز عرض احترام به ساحت هنر و ادب و اهالی فرهنگ و هنر استان قزوین بود.   وی بیان کرد: اعتقاد دارم استان قزوین با توجه به ظرفیت‌های فرهنگ و هنر باید روز به روز بیشتر زیرساخت‌های آن تقویت شده و مورد توجه جدی قرار گیرد.   در پایان این مراسم با حضور استاندار قزوین و خانواده شهید تاج احمدی، تابلوی تمثال شهید علی تاج احمدی به قلم هنرمندانه استاد میری رونمایی شد.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • تازه‌ترین گزارش آماری صندوق هنر منتشر شد/ توضیحات آقای مدیر
  • عبور اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر
  • مدیر عامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • رشد ۷ درصدی اعضای صندوق اعتباری هنر در سال گذشته
  • مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳۰۰۰ نفر گذشت
  • اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • نمایی از جنس حمایت در فرهنگ و هنر شیروان
  • «رجزواره حماسی» واکنش اهالی فرهنگ و هنر به جنایت‌های صهیونیست‌ها