Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:56:46 GMT

27 هزار نفرشب اقامت نوروزی در بوستان غدیر مشهد ثبت شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۳۹۲

27 هزار نفرشب اقامت نوروزی در بوستان غدیر مشهد ثبت شد

مشهد- ایرنا- قائم مقام ستاد مناسبتهای شهرداری مشهد گفت: از ابتدای فروردین ماه جاری تاکنون 27 هزار و 115 نفرشب اسکان مسافران در کمپ غدیر و سالنهای این بوستان در شهر مشهد ثبت شده است.

مهدی یعقوبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به اسکان 20 هزار و 676 نفر از این تعداد در کانکسهای بوستان غدیر اشاره و بیان کرد: بخاطر سردی هوا و احتمال بارش سالن سرپوشیده و مسجد این بوستان نیز برای اسکان زائران و مسافران تجهیز شد و تاکنون شش هزار و 439 نفر در این مکانها اسکان داده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی نانوایی، حمام ، رستوران، مسجد، استخر و دریاچه، شهربازی، عکاسخانه سنتی، بازیهای مهیج و سرگرمی و خطوط اتوبوسرانی را از امکانات موجود در بوستان غدیر مشهد ذکر و بیان کرد: همچنین نماینده سازمانهای خدمات رسان نظیر تعزیرات حکومتی، پلیس، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی و سازمان مپ نیز در این بوستان آماده خدمت به مردم هستند.
پنج میلیون و 658 هزار زائر و مسافر طی ایام نوروز امسال تاکنون وارد خراسان رضوی شده اند که مقصد حدود سه و نیم میلیون نفر آنها مشهد بوده است.
7505/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري اسكان مسافر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش ایستگاهی ۴۰۰۰ نفر از مسافران مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آرش سید صالحی افزود؛ این طرح از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ با هدف آگاهی بخشی، ارتقاء تاب آوری و خود امدادی، آموزش کمک‌های اولیه، احیای قلبی ریوی، مسمومیت، آمادگی در مخاطرات و... با شعار"همین الان آموزش ببین و با فراگیری آموزش‌های امدادی، حافظ جان و شادی هم باشیم "به مسافران نوروزی ارائه شد.

وی تصریح کرد: این طرح با مشارکت تعداد ۱۰۰ نفر از مربیان آموزشی (حضور ۳۲۵ نفر به روزمربیان) با طی بیش از ۹۹۵ ساعت خدمات آموزشی اجرا گردید و ۴۴۴۰ نفر از مسافرین نوروزی با حضور در محل پست‌ها آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

 معاون آموزش، پژوهش و فناوری هلال‌احمر خاطر نشان کرد؛ در طرح خدمات بشر دوستانه نوروزی، مربیان آموزشی، اعضای تیم سحر را در امر آموزش به مسافران کودک در فضای دوستدار کودک همراهی و پشتیبانی نمودند.

 سید صالحی، در پایان از زحمات بی شائبه کلیه مربیان و مسئولین آموزشی سراسر شعب که صمیمانه در این ایام همراه و همگام بودند، تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • اصفهان در جذب مسافر نوروزی پنجم شد
  • استقبال بیش از ۷۰۰ هزار مسافر نوروزی از پارک کوهستانی صفه
  • اقامت هتلی مسافران منتظر در کیش تمدید شد
  • بازدید بیش از ۶۸ هزار نفر از جاذبه‌های استان سمنان در تعطیلات عید فطر
  • حضور بیش از یک میلیون گردشگر نوروزی در همدان/ ثبت ۱۲۴ هزار و ۵۲۸ نفر شب اقامت در استان
  • اقامت لوکس گردشگران فضایی در جو خارج از زمین
  • برپایی بیش از 4700 اسکان موقت چادر در بوستان های یزد در نوروز 1403
  • اسکان یک میلیون و ۲۸۱ هزار مسافر نوروزی در شهر زندگی/ اصفهان رتبه پنجم جذب سفر را دارد
  • اقامت مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان زنجان ۳۴ درصد کاهش یافت
  • آموزش ایستگاهی ۴۰۰۰ نفر از مسافران مازندران