Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این گفتگو که بلافاصله پس از بازگشت معاون اول رئیس جمهور از مناطق سیل زده در استان های گلستان و مازندران انجام شد؛ از دکتر جهانگیری خواست که برآوردهای نهایی برای جبران خسارت ها جمع بندی شده و برای ارائه و تصویب در نخستین جلسه هیات دولت که روز چهارشنبه برگزار می شود، آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با توجه به فروکش کردن سیل و سیلاب در استان مازندران، تاکید کرد: لازم است هر چه سریعتر و با هماهنگی ستاد مدیریت بحران، برآوردها برای جبران خسارت های سیل در استان مازندران جمع بندی شده و در جلسه هیات دولت ارائه شود.

دکتر روحانی همچنین با اشاره به تداوم بحران ناشی از سیل و سیلاب در استان گلستان؛ بر بسیج همه دستگاه ها برای رفع مشکل آبگرفتگی معابر و نیز ارزیابی خسارت های وارده به زیرساختها، اراضی و مردم این استان برای طرح در هیات دولت تاکید کرد.

رئیس جمهور وزارتخانه ها، سازمان برنامه و بودجه و دستگاههای مسوول را موظف کرد تا با تشکیل یک کارگروه، ضمن هماهنگی بیشتر، تلاش های خود را برای حل کامل بحران و ارزیابی خسارت های وارده مضاعف کرده و پیشنهادات عملیاتی خود را ظرف امروز و فردا و برای طرح در جلسه چهارشنبه هیات دولت ارائه کنند.

دکتر روحانی همچنین همه استانداران، فرمانداران و مسوولان همه نقاط کشور را موظف کرد با حضور مستمر در محل خدمتشان تا پایان تعطیلات نوروزی، در آماده باش کامل باشند و ضمن ایجاد ارتباط و هماهنگی با سایر دستگاه های مرتبط، تمام تدارکات لازم را برای مدیریت مشکلات ناشی از وقوع احتمالی سیل پیش بینی کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آماده باش سیل مشکلات مردم معاون اول رئیس جمهور وزارتخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد

یعقوب محمدمرادی مدیر جهادکشاورزی حاجی آباد گفت: در اثر بارش شدید باران و تگرگ به هزار و ۸۰۰ هکتارزارع گندم و۳۰۰ هکتار صیفی جات به میزان ۸۲ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

وی افزود: بیشتر خسارت‌های وارد شده به محصولات گندم، هندوانه و خربزه در روستا‌های آشکارا و شمیل بخش فارغان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • بورل: کل خسارت مادی به غزه بیش از ۹۰ میلیارد دلار است
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • مصرف نمک و شکر در ایران چهار برابر استاندارد جهانی