Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@17:39:54 GMT

تارتار: شب‌عید دست خالی ماندیم، از بازیکنان ممنونم

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۴۴۹

تارتار: شب‌عید دست خالی ماندیم، از بازیکنان ممنونم

سرمربی پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد تیمش در هفته های آینده در بعد نتیجه گیری بهتر عمل کند و رتبه ششمی را دوباره به دست آورد.

مهدی تارتار در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیمش در سال جدید عنوان کرد: ابتدا جا دارد سال نو را به همه هموطنان عزیزم تبریک بگویم. امیدوارم سالی سرشار از موفقیت و بهروزی را در پیش داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره تیم خودمان باید بگویم که کارمان را در سال 98 از روز سوم فروردین آغاز کردیم. تمرینات خود را ادامه می دهیم و به دنبال آن هستیم تا بتوانیم روزهای خوبی را در ادامه مسابقات لیگ برتر پشت سر بگذاریم.


وی با اشاره به مشکلات مالی پارس جنوبی تاکید کرد: فکر می کنم تا جزو معدود تیم هایی هستیم که شب عید دست خالی به خانه رفتیم. حتی تیم هایی که مشکلات مالی زیادی داشتند اما توانستند مبلغی را جور کنند و به اعضای تیم پرداختی داشته باشند. با این حال بازیکنان ما صبوری کردند و کار خود را در سال جدید نیز بدون وقفه دنبال کردند. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم که با این شرایط سخت با جدیت کارشان را ادامه می دهند.


سرمربی پارس جنوبی ادامه داد: باشگاه به ما قول داده که تا قبل از پایان فروردین ماه مبلغی که قرار بود شب عید پرداخت شود را بدهند. امیدوارم واقعا اینبار این اتفاق بیفتد و با تمرکز و روحیه بهتری کارمان را برای سایر مسابقات دنبال کنیم.


تارتار با اشاره به دیدار با پدیده مشهد در هفته بیست و سوم لیگ برتر گفت: بازی سختی مقابل پدیده داریم. این تیم اگرچه در دوسه هفته گذشته نتایج چندان خوبی نگرفته اما برای برد مقابل تیم ما در خانه بازی می کند. ما نیز چند هفته ای است در بعد نتیجه گیری خوب کار نکردیم و می خواهیم با دست پر از این میدان بیرون بیاییم. تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم مقابل پدیده نتیجه مطلوبی بگیریم و با درخشش در هفته های آینده بتوانیم در جدول بالا بیاییم و رتبه قبلی خود که ششمی بود را دوباره به دست آوریم.


وی افزود: امسال شرایط برای ما بسیار سخت بود. مشکلات زیادی را تجربه کردیم و امیدوارم در هفته های پایانی لیگ برتر هم در بعد نتیجه گیری موفق عمل کنیم و روزهای درخشانی را برای هواداران رقم بزنیم. همین که لیگ برتر را با رتبه ای درخور مردم استان بوشهر و خصوصا شهرستان جم به پایان ببریم برای ما کفایت می کند.

مهدی تارتار پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تارتار پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین تأکید کرد، در دیدار مقابل استقلال دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل استقلال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:  فردا بازی خیلی سختی برابر تیم بسیار خوب استقلال داریم. تمام مباحث تاکتیکی لازم را در طول هفته با بازیکنان کار کرده‌ایم. قطعاً دیداری است که تماشاگران از دیدن آن لذت می‌برند، چون شمس آذر جدا از نتیجه‌گیری دنبال بازی زیباست. فردا دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم. استقلال مهره‌های خوبی دارد ولی در طول هفته با بازیکنان صحبت کردیم که جدا از گرفتن امتیاز، دنبال این هستم بازی زیبایی را ارائه دهیم.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور هم خارجی است
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • کاوش‌های باستانشناسی در شمال استان اردبیل ادامه دارد
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)