Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@13:20:52 GMT

آسیب دیدن ۱۸۰ خانوار در آبادان به دلیل طغیان رودخانه

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۶۰۴

آسیب دیدن ۱۸۰ خانوار در آبادان به دلیل طغیان رودخانه

علی خدادادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فرمانداری آبادان شب گذشته به جمعیت هلال احمر شهرستان اعلام کرد که سیل بندهای روستاهای دهستان اروندکنار شکسته شده و روستاها دچار سیل شدند.

وی با اشاره به آسیب دیدن ۱۸۰ خانوار در آبادان افزود: سیل در اثر مد دریا و ورود به رودخانه و طغیان آب نهرهای روستاها ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: متأسفانه دو کودک ۳ و ۶ ساله در اثر سقوط در نهر قصر، جان خود را از دست دادند.

خدادادی با اشاره به گزارش ورود آب به برخی منازل بیان کرد: روستاهای نهر قصر شامل ۴۰ خانوار، نهر دایر شامل ۶۰ خانوار، ابوچنبه شامل ۵۰ خانوار، ابودگل شامل ۲۰ خانوار و عریض شامل ۱۰ خانوار دچار آسیب ناشی از سیل شدند.

وی یادآور شد: شب گذشته دو تیم ارزیاب به اروندکنار اعزام و ارزیابی مناطق آسیب دیده هنوز ادامه دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان در پایان بیان کرد: عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در سراسر استان به حالت آماده باش درآمده‌اند.

کد خبر 4575280

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری آبادان هلال احمر خوزستان سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خور و بیابانک گفت: عصر روز سه شنبه سقوط یک جوان ۲۲ ساله در محدوده چشمه ایزد آباد شهر خور از کوه گزارش و بلافاصله عملیات نجات آغاز شد.

سید موسی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار داشت: طی تماس با مرکز عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان اصفهان، سقوط یک جوان ۲۲ ساله در محدوده چشمه ایزد آباد شهر خور از کوه حوالی ساعت ۱۷ امروز _سه شنبه هفتم فروردین_ گزارش شد.

وی افزود: یک تیم عملیاتی ۵ نفره به منطقه مذکور اعزام شد که طی عملیاتی بسیار حساس و سخت به همت نیروهای نجاتگر هلال احمر شهرستان خوروبیابانک و رئیس اداره ورزش و جوانان، اقدامات امداد و نجات صورت گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک ادامه داد: این جوان حادثه دیده به پایین کوه انتقال یافت و تحویل پرسنل اورژانس خوروبیابانک شد.

کد خبر 739493

دیگر خبرها

  • غرق شدن باغات انار «عرب رودبار»
  • پیدا شدن جسد خانم غرق شده در ساحل رودخانه گنجگون
  • حادثه دیدن ۹۳ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته / مراجعه ۶۴ هزار نفر به پست‌های ثابت هلال‌احمر
  • غرق‌شدگی خانم ۴۰ ساله در بویراحمد
  • طغیان رودخانه روستای دم آب بر اثر بارندگی‌های بهاری + فیلم
  • (ویدئو) رودخانه کردان طغیان کرد
  • رودخانه کردان طغیان کرد + فیلم
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور