Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غیب‌پرور برخی اقدامات سازمان بسیج مستضعفین در خصوص سیل استان‌های گلستان و مازندران را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص اقدامات سازمان بسیج  مستضعفین در ارتباط با سیل روزهای اخیر استان‌های گلستان و مازندران اظهار داشت: از ۲۹ اسفند ماه سال گذشته با شروع بارندگی و سیلاب در استان‌های گلستان و مازندران سازمان بسیج به کمک هم‌وطنان عزیزمان شتافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اولین محموله مواد غذایی و آشامیدنی در تاریخ دوم فرودین ماه به استان‌های مورد اشاره ارسال شده است، گفت: هم‌زمان با این اتفاق سپاه‌های استانی سراسر کشور نسبت به جمع آوری کمک‌های مردمی و سازمانی اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با اعلام شماره حساب ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ نزد بانک سپه بنام حوادث غیر مترقبه سازمان بسیج با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بلافاصله پس از فروکش کردن آب در منطقه کار بازسازی و مرمت واحدهای مسکونی آسیب دیده آغاز خواهد شد نیاز به کمک‌های نقدی هم‌وطنان عزیزمان می‌باشد.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه اکنون باید از ارسال مواد مصرفی و فاسد شدنی به مناطق سیل‌زده پرهیز شود، بیان داشت: باید اقلامی جمع آوری و ارسال گردد که بتوان در مدت زمان زیادی از آن استفاده کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: اقشار متخصص بسیج به منظور خدمت رسانی آمادگی لازم را جهت حضور در مناطق سیل زده داشته و هر یک بر حسب نوع تخصص و تجربه خود سازماندهی شده و  اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وی در ادامه با اشاره به حضور گروه‌های جهادی از ابتدای این حادثه در مناطق مورد نیاز، گفت: ایجاد قرار گاه میدانی در منطقه آسیب دیده استان گلستان و فراخوانی مسئولین بسیج سازندگی استان‌ها جهت خدمت هر چه بهتر به آسیب دیدگان از دیگر اقدامات سازمان بسیج مستضعفین بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین سازمان بسیج عشایری جهت خدمت رسانی به عشایر و روستاییان عزیز در شمال کشور کار ساماندهی و کمک را آغاز نموده است.

سردار غیب‌پرور گفت: تقسیم‌بندی استان‌های کشور برای خدمت‌رسانی و امدادرسانی صورت پذیرفته که ۷ استان معین برای استان گلستان و ۵ استان معین برای استان مازندران در نظر گرفته شده است که نمایندگان آنها در منطقه مستقر هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص اسکان مردم سیل‌زده عنوان کرد: بخشی از مردم سیل‌زده هنوز در منازل خود اسکان دارند اما مناطق امنی را در اطراف این شهر و به ویژه گرگان در نظر گرفته‌ایم و برخی از مردم سیل‌زده را به آن مناطق برده‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان بسيج مستضعفين سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فرودگاه گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است

تین نیوز

رضا نیک صفت هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳ با سفر به استان گلستان از زیرساخت های فرودگاه بین المللی شهدای گرگان بازدید و اظهار کرد: اقدامات انجام شده در این فرودگاه، در راستای توسعه و تجهیز زیرساخت ها بوده که قابل تقدیر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، نیک صفت با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته مطابق استانداردهای تعریف شده، بوده است، ادامه داد: طرح ها و پروژه های اجرا شده به عنوان پیشران توسعه صنعت فرودگاهی در مرکز استان گلستان است.

سرپرست اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی کشور با اشاره به اینکه در جریان این سفر از ترمینال های داخلی و خارجی، سیستم های کمک ناوبری بصری، تأسیسات برق و مکانیک بازدید به عمل آمده است، خاطرنشان کرد: فرودگاه بین المللی شهدای گرگان روند رو به رشد خود را طی می کند و قطعاً این روند ادامه دارد.

در جریان بازدید رضا نیک صفت سرپرست اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی کشور، از فرودگاه بین المللی گرگان، علی متانت مدیرکل فرودگاه های استان گلستان وی را همراهی کرد.

فرودگاه بین المللی شهدای گرگان از فرودگاه های مهم شمال کشور است که علاوه بر پروازهای داخلی تهران، مشهد، زابل، عسلویه و زاهدان، پروازهای خارجی برای جابجایی مسافران به کشور قزاقستان از طریق آن انجام می شود.

رفع نواقص سیستم های گرمایشی و سرمایشی ساختمان ها، زیباسازی فضای سبز، محوطه و جداول، سرویس دستگاه های کمک ناوبری و دستگاه های بازرسی و کمک بازرسی از قبیل گیت وی و ایکس ری و بهسازی نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی از اقدامات خدماتی ستاد خدمت رسانی نوروز ۱۴۰۳ فرودگاه بوده و از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون برنامه های فرهنگی، پهن کردن سفره هفت سین، تهیه کلیپ و انتشار گسترده و پوشش بی سابقه در فضای مجازی انجام شده است.

گفتنی است، استان گلستان دارای دو فرودگاه در شهرستان های گرگان و کلاله است که در حال حاضر فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به صورت کامل فعال بوده و فرودگاه شهدای کلاله نیز پس از چند سال وقفه در فعالیت، در حال آماده سازی و ایجاد جایگاه سوخت به منظور فعالیت دائمی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • گلستان از امن ترین استان های کشور است/تشریح مشوق های قانونی برای سربازان وظیفه
  • روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • توسعه فرودگاه گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • تشریح برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی
  • افتتاح بازارچه ملی صنایع دستی در نوشهر
  • اقدامات دستگاه قضایی گلستان خوشحال کننده است
  • جنایت به بشر با حقوق بشر