Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@04:36:58 GMT

مسیر یادمان های شهدای چزابه و شرهانی مسدود شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۶۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  با رسیدن جبهه ابرهای باران‌زا به استان خوزستان که منجر به بارش شدید باران در بعضی نقاط این استان شد, موجب مسدود شدن مسیر برخی یادمان‌ها از جمله شهدای چزابه در خوزستان و شرهانی در استان ایلام شده است. بر همین اساس ستاد مرکزی راهیان نور اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر کرد.

بر اساس اطلاعیه ستاد مرکزی راهیان نور کشور، با توجه به بارندگی های اخیر در استان‌های خوزستان و ایلام و به دلیل آبگرفتگی جاده های منتهی به یادمان های شهدای چزابه در شهرستان دشت آزادگان خوزستان و شرهانی در شهرستان دهلران استان ایلام، این مسیرها موقتا مسدود و یادمان های فوق تا اطلاع ثانوی امکان میزبانی از کاروان های راهیان نور را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است که به غیر از دو یادمان اعلام شده، تمامی مسیرهای مواصلاتی و جاده های منتهی به یادمان های هشت سال دفاع مقدس در استان های خوزستان و ایلام، باز و امکان تردد زائرین شهدا بلامانع است.

کاروان ها و زائرین راهیان نور، در برنامه ریزی های خود جهت حضور در یادمان های هشت سال دفاع مقدس استان های خوزستان و ایلام، از قبل نسبت به وضعیت جاده‌ها و هشدارهای هواشناسی اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته

  طغیان رودخانه شهرستان سرباز، مسیر مواصلاتی برخی  روستاهای شهرستان های سرباز و راسک بخاطر نبود پل  مسدود است .

و  مسیر ارتباطی روستاهایی که به مراکز بخش ها و شهرستان در حریم رودخانه هستند  بخاطر نبود پل  مسدود شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مسیر ریلی راه آهن زاهدان_میرجاوه مسدود شد
  • مسدود شدن جاده سرباز به راسک در صابرآباد پیردان
  • محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه
  • مسدود شدن محور دلگان به ایرانشهر
  • مسدود شدن جاده گچساران به زیدون
  • محور دلگان به ذهکلوت مسدود شد
  • مسدود شدن جاده بشاگرد به میناب و جاسک